Samsung we wzruszającym spocie przypomina, że urodziliśmy się, by osiągnąć rzeczy niemożliwe

Samsung we wzruszającym spocie przypomina, że urodziliśmy się, by osiągnąć rzeczy niemożliwe
Nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele. Marka Samsung w nowej kampanie pokazuje, że wspiera w realizowaniu ludzkich potrzeb.
O autorze
1 min czytania 2018-02-20

Chęć przekraczania granic i spełnianie marzeń daje motywację do pokonywania swoich ograniczeń i działania, dzięki czemu możesz dokonać niemożliwego. Samsung stawia na innowacje w urządzeniach mobilnych, by pomóc na każdym etapie życia. Zobaczcie poruszającą opowieść o tym, że urodziliśmy się, by osiągać niemożliwe.

Niedawno marka opublikowała spot, który zwraca uwagę na to, że jest jedna cecha, której żaden człowiek, nawet najlepszy sportowiec, nie przełamie i nie pokona. To senność, która dla kierowcy jest niesamowicie groźna. W tym celu Samsung stworzył Copiloto – gadżet informujący o poziomie znużenia, ostrzegający przed zaśnięciem za kierownicą.

PS

„Zrób krok do bycia mistrzem” to polska kampania, która miała pobudzać do podejmowania ryzyka, nieustającego rozwoju i dążenia do celu. Powstała we współpracy z marką Reebok.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Potrzebujecie więcej motywacji i sportowych historii? Sprawdźcie nasz przegląd reklam, dzięki którym nawet najwięksi przeciwnicy sportu chętnie przekraczają swoje granice! → tutaj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się