Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Firma Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości współpracy firm w środowisku medycznym.
O autorze
0 min czytania 2016-09-28

Kodeks Przejrzystości jest częścią projektu przygotowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Zobowiązuje on zrzeszone firmy do upublicznienia wartości świadczeń przekazanych przedstawicielom zawodów medycznych oraz organizacjom ochrony zdrowia. W odpowiedzi na tę regulację, powstała platforma internetowa sanofikodeks.pl

Za jej pośrednictwem każdy z beneficjentów może uzyskać wgląd w informacje o otrzymanych świadczeniach – wyrazić lub wycofać zgodę na publikację swoich danych – a w przypadku dodatkowych pytań ma możliwość skontaktowania się z Sanofi. Dedykowany panel klienta pozwala na wydajną obsługę blisko sześciu tysięcy współpracujących podmiotów, zapewnia łatwy dostęp do danych z możliwością ich edycji oraz automatyzuje proces publikacji.

Za koncepcję, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej odpowiada agencja technologiczna Rockon. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj