Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

SATURN w portfolio agencji WebTalk

Agencja interaktywna WebTalk rozpoczęła współpracę z siecią sklepów SATURN w zakresie prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2015-04-07

W ramach nawiązanej współpracy agencja WebTalk jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii działań z zakresu digital marki SATURN w oparciu o wykorzystanie kanałów komunikacji Facebook oraz Instagram. Projekt z ramienia agencji obsługuje zespół konsultantów kierowany przez Adama Skrzypka. Klienta pozyskano w drodze przetargu. Współpraca ruszyła 1 kwietnia 2015 r.

SATURN to jedna z najstarszych europejskich marek specjalistycznych sklepów z elektroniką użytkową. Sklepy SATURN oferują klientom najpełniejszy na rynku asortyment markowych produktów z kategorii: elektroniki użytkowej, artykułów gospodarstwa domowego, komputerów i akcesoriów komputerowych, sprzętu telekomunikacyjnego i fotograficznego. W ofercie sklepów SATURN znajdują się także filmy, muzyka oraz gry i oprogramowania komputerowe.