Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Scholz & Friends Warszawa wygrywa przetarg dla marki Guseppe

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.
O autorze
0 min czytania 2020-03-09

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii ATL i jej implementację.

Obsługą marki zajmie się zespół Małgorzaty Wajdziak, account director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Umowa ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj