„School of Stunts” to 6-odcinkowa seria wyprodukowana we współpracy z Monster Energy, w której Stunter13 pokazuje, jak zamienić 2 koła w maszynę do stuntu motocyklowego, niezależnie od jej wielkości.
Rafał Pasierbek jest profesjonalnym stunterem motocyklowym znanym jako Stunter13. Motocykle to całe jego życie, a wszystko zaczęło się, gdy był małym chłopcem. Dostał poobijany motor od dziadka i ,mimo że Rafał ledwo dosięgał nogami ziemi, od tamtej chwili nikt nie mógł go powstrzymać od jazdy po całej wiosce. Gdy miał 15 lat po raz pierwszy zobaczył pokaz stunterski z USA i zdecydował, że chciałby połączyć pasję do motorów z czymś nowym, czym wtedy stunt był w Polsce. Do dzisiaj żyje i pracuje zgodnie z hasłem „Robię to, co kocham, kocham to, co robię.”
Zobacz również
Dzięki temu nie tylko zyskał ogromną rzeszę fanów na całym świecie, ale także cenne tytuły. Stunter13 wielokrotnie zwyciężał w turniejach stuntu motocyklowego w Polsce i na świecie. Jest mistrzem świata Stunt Grand Prix w Bydgoszczy, zwycięzcą Mistrzostw Europy Trix – Exeter w Anglii, Mistrzostw Europy Streetbike Freestyle w 2011 roku, Stuntwars w 2011 w USA oraz Mistrzostw XDL w 2011 i 2012 roku. Obecnie jest sędzią w konkursach stuntowych, organizuje pokazy stuntowe na całym świecie oraz jest ambasadorem firmy Yamaha. Jego wyniki i widowiskowe triki zapewniły mu ogromną popularność w internecie. Jego profile społecznościowe obserwuje ponad 1,5 miliona fanów, a jego filmy na YouTube wygenerowały ponad 90 milionów wyświetleń.
Dojrzewałem do tego projektu 4 lata. Chciałem przekuć swoje wieloletnie doświadczenie w coś, co pomoże na starcie każdemu, kto myśli na poważnie, ale też amatorsko, o stuncie motocyklowym. Wszyscy włożyli dużo pracy i zaangażowania, ale także zabawy w „School of Stunts”. Mam nadzieję, że fani to docenią,” powiedział twórca serii Stunter13.
W serii „School of Stunts” Rafał wraca do swoich początków i pokazuje jak, mając obecną wiedzę, rozpocząłby przygodę ze stuntem motocyklowym. W filmach pokazuje, jak podkręcić motocykl, wykonać wheelie na małym i dużym motocyklu, porządny burnout, i – najtrudniejszy podstawowy trik – stoppie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing