Agencja endorfina events odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz nadzór przedsięwzięcia.
Na zaproszenie Seata do Torunia przyjechali dziennikarze, klienci flotowi oraz liczni przedstawiciele punktów dealerskich marki SEAT. Każda ze wspomnianych grup miała zapewniony inny, specjalnie dostosowany do jej potrzeb program, opracowany wspólnie przez SEAT i endorfina events.
Zobacz również
Pod hasłem „SEAT ATECA. Więcej radości na godzinę. Każdego dnia.”, na miejscu odbyły się dedykowane każdej z grup konferencje, warsztaty oraz prezentacje zarówno statyczne jak i dynamiczne, także w porównaniu z autami konkurencyjnymi. Można było sprawdzić jak nowy samochód sprawdza się w warunkach offroadowych, onroadowych czy na płytach poślizgowych. To był czas pełen pozytywnych wrażeń, emocji i zaskoczeń i taki też okazał się SEAT ATECA. Otwierany za pomocą ruchu stopy bagażnik, doskonałe prowadzenie, nowoczesny design – harmonijne połączenie nowoczesnej technologii i prawdziwej sztuki.
Na zakończenie dnia zaproszeni Goście wzięli udział w garden party – swoistej podróży przez ciepłą i różnorodną Hiszpanię. Degustacja tapas przy akompaniamencie hiszpańskiej muzyki na żywo, przeniosły wszystkich na chwilę do słonecznej Barcelony. Znakomitą zabawę zapewniły gry miejskie, prowokujące do wykorzystania cech SUV-a, wpisujące się w przestrzeń Torunia i pozwalające poznać auto znacznie bliżej.
SEAT Ateca jest już dostępny w sprzedaży. To pierwszy SUV hiszpańskiej marki, zapowiadający silną ofensywę produktową SEAT-a. Wraz z początkiem września rusza kampania promocyjna modelu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing