TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Semilac x Babie Lato – wystartowało wyjątkowe partnerstwo

O autorze
1 min czytania 2023-07-28

Semilac od ponad dekady wspiera kobiety, budując w nich pewność siebie i przekonanie o swojej wyjątkowości. Przy okazji świętowania 10. urodzin, marka postanowiła dołączyć do inicjatywy celebrującej siłę kobiet, zostając partnerem strategicznym projektu Babie Lato. W ramach współpracy pojawi się ze swoją strefą marki na koncertach w Warszawie i w Poznaniu. Dodatkowo, wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 100 karnetów na poznańską odsłonę festiwalu 1 i 2 września.

Babie Lato to muzyczny projekt specjalny realizowany w ramach festiwalu Santander Letnie Brzmienia. Opiekę artystyczną nad premierową odsłoną wydarzenia objęła Natalia Kukulska, która zaprosiła do współpracy wyjątkowe kobiety, w tym m.in. Zalię oraz Bovską. W ramach serii koncertów zaangażowane artystki złożą muzyczny hołd kobiecej energii, solidarności i siostrzeństwu. Idea wydarzenia doskonale wpisuje się w działania marki Semilac, która chce dawać kobietom siłę, wspierając je w realizacji wszystkich planów i marzeń, bo dla marki każda kobieta jest 10/10, czyli po prostu najlepsza taka, jaka jest. Ta wspólna chęć wzmacniania kobiet zaowocowała partnerstwem strategicznym. W jego ramach Semilac pojawi się na koncertach ze swoją strefą marki, w której będą czekały niespodzianki, takie jak wyjątkowe upominki oraz spotkanie z inspirującymi kobietami – Natalią Kukulską i Bovską.

Wystartował także konkurs, w którym do wygrania jest aż 100 karnetów na dwudniowy festiwal Santander Letnie Brzmienia 2023, odbywający się w dniach 1-2 września w Parku Cytadela w Poznaniu. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny produkt marki Semilac i zachować paragon. Następnie trzeba wejść na stronę https://semilac.pl/pl/konkurs i wypełnić formularz, odpowiadając na pytanie: „Czym jest dla Ciebie babie lato?”. Konkurs trwa do 15 sierpnia.

– Markę Semilac oraz projekt Babie Lato łączy przekonanie o niesamowitej mocy, energii i sprawczości jaką mają kobiety – mówi Małgorzata Sakowicz, Marketing Managerka marki Semilac.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od 10 lat zachęcamy je do tego, by sięgały po wszystko, o czym marzą, bo moc jest w ich rękach. Współpraca z projektem Babie Lato to dla nas kolejna okazja do spotkań z kobietami i budowania w nich wiary w siebie i swoje możliwości. Już nie możemy się doczekać tych wszystkich inspirujących rozmów podczas festiwalu!  – dodaje Sakowicz.

PS Marka Tymbark powraca z nową odsłoną piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”

Po olbrzymim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino i Kwiatu Jabłoni marka Tymbark przygotowuje kolejną niespodziankę dla fanów polskiej muzyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się