Semilac od ponad dekady wspiera kobiety, budując w nich pewność siebie i przekonanie o swojej wyjątkowości. Przy okazji świętowania 10. urodzin, marka postanowiła dołączyć do inicjatywy celebrującej siłę kobiet, zostając partnerem strategicznym projektu Babie Lato. W ramach współpracy pojawi się ze swoją strefą marki na koncertach w Warszawie i w Poznaniu. Dodatkowo, wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 100 karnetów na poznańską odsłonę festiwalu 1 i 2 września.
Babie Lato to muzyczny projekt specjalny realizowany w ramach festiwalu Santander Letnie Brzmienia. Opiekę artystyczną nad premierową odsłoną wydarzenia objęła Natalia Kukulska, która zaprosiła do współpracy wyjątkowe kobiety, w tym m.in. Zalię oraz Bovską. W ramach serii koncertów zaangażowane artystki złożą muzyczny hołd kobiecej energii, solidarności i siostrzeństwu. Idea wydarzenia doskonale wpisuje się w działania marki Semilac, która chce dawać kobietom siłę, wspierając je w realizacji wszystkich planów i marzeń, bo dla marki każda kobieta jest 10/10, czyli po prostu najlepsza taka, jaka jest. Ta wspólna chęć wzmacniania kobiet zaowocowała partnerstwem strategicznym. W jego ramach Semilac pojawi się na koncertach ze swoją strefą marki, w której będą czekały niespodzianki, takie jak wyjątkowe upominki oraz spotkanie z inspirującymi kobietami – Natalią Kukulską i Bovską.
Zobacz również
Wystartował także konkurs, w którym do wygrania jest aż 100 karnetów na dwudniowy festiwal Santander Letnie Brzmienia 2023, odbywający się w dniach 1-2 września w Parku Cytadela w Poznaniu. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić dowolny produkt marki Semilac i zachować paragon. Następnie trzeba wejść na stronę https://semilac.pl/pl/konkurs i wypełnić formularz, odpowiadając na pytanie: „Czym jest dla Ciebie babie lato?”. Konkurs trwa do 15 sierpnia.
– Markę Semilac oraz projekt Babie Lato łączy przekonanie o niesamowitej mocy, energii i sprawczości jaką mają kobiety – mówi Małgorzata Sakowicz, Marketing Managerka marki Semilac.
– Od 10 lat zachęcamy je do tego, by sięgały po wszystko, o czym marzą, bo moc jest w ich rękach. Współpraca z projektem Babie Lato to dla nas kolejna okazja do spotkań z kobietami i budowania w nich wiary w siebie i swoje możliwości. Już nie możemy się doczekać tych wszystkich inspirujących rozmów podczas festiwalu! – dodaje Sakowicz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Marka Tymbark powraca z nową odsłoną piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Po olbrzymim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino i Kwiatu Jabłoni marka Tymbark przygotowuje kolejną niespodziankę dla fanów polskiej muzyki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing