Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Senat czyta bajkę na motywach wiersza Brzechwy i zachęca do szczepienia się

Senat czyta bajkę na motywach wiersza Brzechwy i zachęca do szczepienia się
W ubiegłym tygodniu w Senacie odbyła się premiera spotu, zachęcającego do szczepień przeciwko COVID-19. W animowanym filmie z udziałem członków Komisji Zdrowia oraz ekspertów komisji, opartym na motywach wiersza Jana Brzechwy „Żuk”, senatorowie przekonują, dlaczego warto przyjąć szczepionkę.
O autorze
1 min czytania 2021-02-17

Pod koniec ubiegłego roku polski rząd zainicjował kampanię pod hasłem #SzczepimySię, zachęcającą społeczeństwo do szczepienia się przeciwko COVID-19. W ramach akcji na początku stycznia br. Kancelaria Premiera zaprezentowała spot z udziałem Cezarego Pazury, w którym aktor przekonywał, że szczepienie to nie tylko nasza prywatna sprawa. 

Kilka dni temu swój własny spot zaprezentował Senat. Animowany film, w którym wystąpili członkowie Komisji Zdrowia oraz eksperci komisji, oparty jest na motywach wiersza Jana Brzechwy „Żuk” – w wideo senatorowie, czytając bajkę o żuku i biedronce, przekonują, dlaczego warto przyjąć szczepionkę.

Jak czytamy w komunikacie Centrum Informacyjnego Senatu, twórcy spotu wybrali ten rodzaj formuły dla promocji idei szczepień zakładając, że będzie się ona wyróżniała i nie zginie w codziennym natłoku informacyjnym.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Free Now wprowadziło nową usługę – firma zwróci koszty przejazdu do punktów, w których odbywają się szczepienia przeciwko Covid-19. Oferta dostępna jest w obrębie 7 polskich miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Katowic.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Elton John i Michael Caine wystąpili w najnowszej kampanii zrealizowanej na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Słynny wokalista oraz laureat Oscara w humorystyczny sposób zachęcają do przyjmowania szczepionki przeciwko koronawirusowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się