Zestaw Trick or Trade BOOster zawiera asortyment mini zestawów rozszerzonych, które zapewniają dzieciom i rodzicom fajną alternatywę dla słodyczy dla miłośników cukierków albo psikusów. Każdy zestaw BOOster Trick or Trade zawiera trzy karty z Pokémon TCG – ozdobione pieczątką Pikachu z dynią – oraz nowy asortyment na rok 2023, w tym ulubione przez fanów Pokémony Pikachu i Mimikyu.
– Najlepiej sprzedająca się gra karciana Pokémon Trading Card Game w dalszym ciągu jest jedną z najczęściej poszukiwanych pozycji wśród dzieci i rodzin – powiedział Barry Sams, wiceprezes ds. gier karcianych Pokémon Trading w firmie Pokémon Company International.
Zobacz również
– Po sukcesie zestawu BOOster Trick or Trade w 2022 r. w USA, miłośnicy „cukierków albo psikusów” mogą nie tylko z niecierpliwością czekać na ponowne zdobycie Pokémon TCG podczas tegorocznych halloweenowych zakupów, ale mogą też świętować Pokéween na różne sposoby, ponieważ nasza marka w dalszym ciągu skupia całą swoją uwagę na sezonie duchów – dodał.
Aby uzyskać więcej informacji i być na bieżąco, Trenerzy mogą odwiedzić stronę, która zostanie zaktualizowana do Pokéween 2023 na początku października. Fani mogą również dołączyć do świętowania, używając hashtagu #Pokeween online.
Aby dowiedzieć się więcej o Pokémon TCG, odwiedź stronę Pokemon.com/TCG.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon
Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There’s a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing