Sezon Halloweenowy Pokémon przekształca się w Pokéween. Premiera zestawu Pokémon Trading Card Game: Trick or Trade BOOster

Firma Pokémon Company International zaprasza Trenerów do świętowania Pokéween w sezonie duchów wraz z premierą tegorocznego zestawu Pokémon Trading Card Game (TCG): Trick or Trade BOOster, dostępnego już u uczestniczących w programie sprzedawców detalicznych.
O autorze
1 min czytania 2023-09-04

Zestaw Trick or Trade BOOster zawiera asortyment mini zestawów rozszerzonych, które zapewniają dzieciom i rodzicom fajną alternatywę dla słodyczy dla miłośników cukierków albo psikusów. Każdy zestaw BOOster Trick or Trade zawiera trzy karty z Pokémon TCG – ozdobione pieczątką Pikachu z dynią – oraz nowy asortyment na rok 2023, w tym ulubione przez fanów Pokémony Pikachu i Mimikyu.

– Najlepiej sprzedająca się gra karciana Pokémon Trading Card Game w dalszym ciągu jest jedną z najczęściej poszukiwanych pozycji wśród dzieci i rodzin – powiedział Barry Sams, wiceprezes ds. gier karcianych Pokémon Trading w firmie Pokémon Company International.

– Po sukcesie zestawu BOOster Trick or Trade w 2022 r. w USA, miłośnicy „cukierków albo psikusów” mogą nie tylko z niecierpliwością czekać na ponowne zdobycie Pokémon TCG podczas tegorocznych halloweenowych zakupów, ale mogą też świętować Pokéween na różne sposoby, ponieważ nasza marka w dalszym ciągu skupia całą swoją uwagę na sezonie duchów – dodał.

Aby uzyskać więcej informacji i być na bieżąco, Trenerzy mogą odwiedzić stronę, która zostanie zaktualizowana do Pokéween 2023 na początku października. Fani mogą również dołączyć do świętowania, używając hashtagu #Pokeween online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby dowiedzieć się więcej o Pokémon TCG, odwiedź stronę Pokemon.com/TCG.

PS Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon

Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There’s a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się