Zestaw Trick or Trade BOOster zawiera asortyment mini zestawów rozszerzonych, które zapewniają dzieciom i rodzicom fajną alternatywę dla słodyczy dla miłośników cukierków albo psikusów. Każdy zestaw BOOster Trick or Trade zawiera trzy karty z Pokémon TCG – ozdobione pieczątką Pikachu z dynią – oraz nowy asortyment na rok 2023, w tym ulubione przez fanów Pokémony Pikachu i Mimikyu.
– Najlepiej sprzedająca się gra karciana Pokémon Trading Card Game w dalszym ciągu jest jedną z najczęściej poszukiwanych pozycji wśród dzieci i rodzin – powiedział Barry Sams, wiceprezes ds. gier karcianych Pokémon Trading w firmie Pokémon Company International.
Zobacz również
– Po sukcesie zestawu BOOster Trick or Trade w 2022 r. w USA, miłośnicy „cukierków albo psikusów” mogą nie tylko z niecierpliwością czekać na ponowne zdobycie Pokémon TCG podczas tegorocznych halloweenowych zakupów, ale mogą też świętować Pokéween na różne sposoby, ponieważ nasza marka w dalszym ciągu skupia całą swoją uwagę na sezonie duchów – dodał.
Aby uzyskać więcej informacji i być na bieżąco, Trenerzy mogą odwiedzić stronę, która zostanie zaktualizowana do Pokéween 2023 na początku października. Fani mogą również dołączyć do świętowania, używając hashtagu #Pokeween online.
Aby dowiedzieć się więcej o Pokémon TCG, odwiedź stronę Pokemon.com/TCG.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS Platige Image przygotował spot reklamowy dla marki Pokemon
Znane od wielu lat, na całym świecie, kultowe Pokemony powracają w nowej reklamie, współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There’s a Collection in Everyone” doskonale oddaje emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart, a przygotowane przez polskie studio komputerowe efekty specjalne dodają obrazowi prawdziwej magii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing