„Shareable Contact Charging” to tytuł kampanii promującej nowy model smartfonów marki Huawei – P30. Telefon cechuje się tym, że można go naładować z wykorzystaniem innego podłączonego urządzenia.
Tę nietypową funkcję marka Huawei postanowiła podkreślić zdjęciami przedstawiającymi kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych. Każda kreacja została też okraszona napisem – „Dziel energię między dwa urządzenia gdziekolwiek jesteś”. Tym samym marka pragnęła również zaznaczyć, że widok karmiącej kobiety w takich miejscach jak restauracja czy autobus nie powinien nikogo dziwić.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja M&C Saatchi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Pod koniec maja 2018 roku ruszyła ogólnopolska kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych.
PS2
Najnowsza kampania marki Mothercare stworzona w duchu body positive zachęca mamy do akceptacji swojego poporodowego ciała.