SHEIN otwiera marketplace dla polskich marek i detalistów

SHEIN otwiera marketplace dla polskich marek i detalistów
SHEIN nawiązuje współpracę z polskimi firmami wspierającymi e-commerce, BaseLinker i Olimp Marketplace, aby wspierać lokalnych sprzedawców. Rozszerzenie współpracy ma zwiększyć różnorodność produktów i poprawić doświadczenia klientów SHEIN w całej Europie.
O autorze
1 min czytania 2025-04-24

SHEIN, globalny producent mody i produktów lifestyle’owych, a także marketplace, ogłosił, że rozszerza zintegrowaną platformę SHEIN Marketplace dla polskich marek i detalistów, oferując możliwość dotarcia do ponad 100 milionów konsumentów na różnych rynkach w Europie za pośrednictwem platformy SHEIN.

Polskie marki i detaliści mogą od teraz ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie sprzedażowej SHEIN. Aby wspierać ich działania, SHEIN nawiązał współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce:

  • BaseLinker oferuje kompletny system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki zaawansowanej automatyzacji i integracji.
  • Olimp Marketplace wspiera realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki. Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom – zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom oraz sprzedawcom stacjonarnym, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce – rozwinięcia działalności online na platformie SHEIN, nawet jeśli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym.

Marketplace jest elementem zaangażowania SHEIN we wsparcie przedsiębiorczości, umożliwiając polskim firmom dostęp do rynków międzynarodowych i wspierając rozwój gospodarki regionalnej. Dołączając do SHEIN Marketplace, polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym SHEIN i obecności w mediach społecznościowych.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, równocześnie wspierając rozwój lokalnych przedsiębiorstw w Polsce. Otwierając nasz Marketplace dla polskich sprzedawców, nie tylko poszerzamy naszą ofertę produktową, ale również wspieramy lokalnych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz umożliwiamy im dotarcie do milionów nowych klientów w całej Europie – mówi Christina Fontana, Starszy Dyrektor ds. Operacyjnych Marki EMEA w SHEIN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Istotne jest, aby globalne firmy dostrzegały zalety inwestycyjne Polski i decydowały się na prowadzenie działalności w naszym kraju. Ich obecność będzie miała pozytywny wpływ na rozwój gospodarczy oraz umożliwi współpracę z małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Uważam, że polscy przedsiębiorcy mają potencjał do sprzedaży swoich produktów za granicą. Dzięki takiej współpracy zyskują nie tylko nowe szanse biznesowe, ale także zdobywają cenne doświadczenie poza polskim rynkiem – tłumaczy Marek Pasztetnik, pełnomocnik zarządu Pracodawców RP ds. rozwoju regionów.

Zdjęcie główne: Depositphotos

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS SHEIN pozywa Temu za naruszanie praw autorskich

SHEIN pozywa Temu za naruszanie praw autorskich
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się