Polski akcent w asortymencie SHEIN
Dzikie zwierzęta, egzotyczna roślinność i natura z nutą abstrakcjonizmu to główne motywy charakteryzujące pierwszą polską kolekcję globalnego giganta odzieżowego – SHEIN. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji zaproszona została trójka polskich artystów – Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk, których obrazy i ilustracje zostały wykorzystane przy projektowaniu produktów.
Zobacz również
Źródłem mojej inspiracji jest natura. Łączę intrygujące mnie zwierzęta z mocnym kolorem. I właśnie takich elementów można się spodziewać po moich grafikach wykorzystanych przez SHEIN. Swoimi pracami chcę nieść odbiorcom radość, nadzieję i dużo pozytywnej energii – mówi Magdalena Parfieniuk, polska malarka, ilustratorka i projektantka.
Pracując nad kolekcją dla marki SHEIN przyświecała mi chęć zabrania konsumenta w podróż pełną jaskrawych kolorów, abstrakcyjnych postaci i niestandardowych sytuacji. Lubię ukrywać w swoich projektach elementy, które na początku nie są łatwo dostrzegalne: małe figurki robiące coś pozornie mało istotnego. Ale kiedy ktoś w końcu je zauważy, to mam nadzieję, że uśmiechnie się wesoło – komentuje swój udział w projekcie Tomasz Pietrzyk, malarz, artysta i pasjonat sztuki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei Joanna Szumska, malarka i artystka, uważa, że najpiękniejsze kompozycje tworzy natura i to właśnie jej poświęciła swoje prace:
Kreuję swój świat, utrwalam wrażenia i emocje. Pragnę by moje obrazy dawały radość i pozytywną energię. Takie niesie ze sobą natura, której rola jest teraz w naszym życiu ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jej elementy są podstawą grafik, które znalazły się na produktach marki SHEIN.
W kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy z trójką polskich artystów znaleźć można oversizowe t-shirty nawiązujące stylistyką do lat 90., narzutki, sukienki, torebki, poszewki na poduszki oraz etui na telefon. Kolekcja dostępna jest online na stronie producenta.
Chcemy dalej wspierać artystów
Program SHEIN X zainagurowany został w 2021 roku przez globalnego producenta ubrań, kosmetyków i artykułów domowych. Jego celem jest wspieranie początkujących projektantów i niezależnych artystów poprzez danie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności i dzieł milionom konsumentów SHEIN na całym świecie. Producent zapewnia twórcom narzędzia, opiekę marketingową, produkcję oraz wsparcie operacyjne i finansowe, aby Ci mogli skupić się na tym, co kochają najbardziej – tworzeniu mody i sztuki.
Branża mody jest konkurencyjna, a wielu utalentowanych projektantów nie może się przebić do mainstreamu. Poprzez inicjatywę SHEIN X chcemy wspierać artystów nowej generacji. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i podekscytowani, że tym razem będziemy mogli wspierać i popularyzować polskich, wspaniałych artystów – mówi George Chiao, prezes SHEIN US.
W przeciągu roku od startu projektu, marka SHEIN nawiązała współpracę z ponad 1 500 projektantami i artystami z ponad 20 krajów. Celem brandu na najbliższe miesiące jest podwojenie tej liczby.