TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Się kręci – zakupy online w klimacie offline

Się kręci – zakupy online w klimacie offline
Wg badania Gemius i E-commerce Polska 33% respondentów nie kupuje przez Internet z przyzwyczajenia do sklepów tradycyjnych. Co robią polskie sklepy internetowe, by zakupy online przypominały te dokonywane w sklepach tradycyjnych?
O autorze
1 min czytania 2013-09-06

Wg raportu Gemius i e-Commerce Polska 49% osób brak możliwości obejrzenia nabywanego w sieci produktu wskazuje jako główny powód niedokonywania zakupów online. Znaczącą barierę stanowi także obawa przed otrzymaniem produktu innego niż zamawiany (38%) oraz przed problemami z reklamacją czy gwarancją (32%). Ponadto, duże grono osób niekupujących ciągle przyzwyczajonych jest bardziej do zakupów w sklepach tradycyjnych (33%).

 

Oto kilka sposobów, dzięki którym zakupy przez Internet mogą przypominać te dokonywane w sklepach tradycyjnych:

1) E-commerce działa 24h w tygodniu, 365 dni w roku? Sklep Kolonialny w niedzielę i świeta jest nieczynny:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2) Czekanie w kolejce w sklepie internetowym? Na SpodLady.com to możliwe:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3) W sklepie DeeZee.pl można sprawdzić ile osób aktualnie robi zakupy i jakie produkty wrzucane są do koszyków:

4) e-sizeer.com od 2010 roku przeprowadza cyklicznie Noc Zakupów online:

5) Pracownicy m.in. ANSWEAR.com, księgarni Gandalf.pl czy sklepu Toys4Boys.pl pokazują swoje twarze (polecamy galerię podstron “o nas”):

 

6) Po siedzibie sklepu Planszóweczka.pl można odbyć wirtualny spacer:

 

7) W sklepach felgi.pl, nowe-okulary.pl czy glamstorm.pl można skorzystać z wirtualnych przymierzalni:

 

a heppin.com w ramach akcji “Wybierz, Przymierz, Kup!” pozwala klientom przymierzać ubrania w domu przed dokonaniem płatności za zakupy: 

 

Przy okazji przypominamy o zbiżającej się pod patronatem NowegoMarketingu konferencji Ecommerce Trends 2013 i V Targach eHandlu oraz konkursach Ekomersy 2013 i e-Commerce Polska Awards.