Sieć Dino wprowadziła do sprzedaży we wszystkich swoich marketach testy Primacovid wykrywające obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Są to szybkie testy do samodzielnego wykonania w warunkach domowych.
Jak podkreśla firma, produkt Primacovid to certyfikowany test serologiczny szwajcarskiego producenta Prima Lab. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sprawdzenie, czy organizm wytworzył przeciwciała IgG i IgM, zwalczające koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Chcemy być najbliżej naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby, dlatego bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na panujące na nim trendy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży testów Primacovid w całej sieci marketów Dino – mówi Izabela Biadała, członek zarządu Dino Polska S.A.
Cena jednego testu to 39,99 zł. Nie obowiązuje limit zakupu przypadający na jednego klienta.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Niedawno testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2 pojawiły się w marketach sieci Kaufland, Lidl oraz Biedronka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na podobny krok zdecydowała się także sieć stacji Shell.