TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Silni w tandemie: 19 Południk i agencja Ancymony łączą się

Na początku września 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
O autorze
2 min czytania 2023-09-18

We wrześniu nastąpiło połączenie dwóch znanych agencji reklamowych z mocnym zespołem, bogatym portfolio, dużymi kompetencjami i nagrodami na koncie: agencji 19 Południk oraz Ancymony.

– Fuzja jest spojrzeniem w przyszłość i wykorzystaniem szansy. W tandemie możemy więcej. To rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku. Dzięki efektowi synergii nastąpi transfer wiedzy i kompetencji, rozwój usług i optymalizacja finansowa, a wszystko to da bezpośrednie korzyści naszym klientom – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony oraz większościowy udziałowiec agencji 19 Południk.   

Model biznesowy agencji

W połączeniu kluczem do sukcesu był sprawdzony w ciągu 2 ostatnich lat model biznesowy Ancymonów. Jest on oparty o koncepcję business unitów, czyli niezależnych, interdyscyplinarnych jednostek oferujących całościowy zakres umiejętności niezbędnych do obsługi klienta w ramach agencji full service. Pięcioma dotychczasowymi business unitami zarządzają eksperci z obszaru kreacji lub client service’u. Zapewniają one niezależność w podejmowaniu decyzji, elastyczność oraz dokładne dostosowanie kompetencji do faktycznych potrzeb klienta. Każdy team jest stały oraz interdyscyplinarny, a jego lider (business unit manager/ka) pozostaje w bliskim kontakcie z klientem i dokładnie zna specyfikę danej marki. Współpraca oparta na takim modelu tworzy autentyczne partnerstwo pomiędzy działem marketingu a zespołem agencji.

Nowe business unity w agencji

Strukturę business unitów agencji Ancymony zasilą dwa nowe zespoły. Pierwszy, o wyraźnym rysie strategicznym, to zespół Radka Grzybowskiego, uznanego na rynku dyrektora strategii. Drugim zespołem o charakterze brandingowym, jak również z umiejętnościami developerskimi oraz UX-owymi, dowodzić będzie Paweł Mikołajec, nagradzany ekspert w dziedzinie designu. Grzybowski i Mikołajec, byli zarządzający z 19 Południka, wystąpią w Ancymonach w podwójnej roli – business unit managerów oraz associate directorów, odpowiednio w obszarze strategii oraz designu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– 19 Południk od początku był projektem, w którego centrum byli ludzie. Na przestrzeni 7 lat stworzyliśmy zespół, który uwierzył w wizję tworzenia komunikacji odważnej, jakościowej i pozbawionej kompleksów wobec dużo większych agencji. Zawsze najważniejszy był team, bo to dzięki niemu mieliśmy szansę realizować swoje ambicje i budować przyjaźnie. Połączenie z agencją Ancymony następuje w momencie, w którym jesteśmy w stanie zapewnić całemu zespołowi dalszy rozwój w większej strukturze. Pracownicy wnoszą do niego te same ambicje i motywacje, które towarzyszyły nam 7 lat temu – komentuje Radek Grzybowski, business unit manager & associate strategy director w agencji Ancymony oraz jeden z zarządzających agencją 19 Południk. 

Zalety połączenia w praktyce 

Struktura business unitów w agencji Ancymony zapewnia płynną integrację z 19 Południkiem, co dla klientów oznacza nową jakość obsługi. Dzięki połączeniu Ancymony rozszerzają spektrum oferowanych usług, wzmacniając ofertę w obszarach planowania strategicznego, brand experience, brand identity, designu, eCommerce oraz PR-u. Agencja wzbogaciła się o wielokrotnie nagradzany, ambitny zespół. Praktycznie z dnia na dzień jej możliwości zwiększone zostały o ponad 30%, i to tylko jeśli chodzi o liczbę specjalistów pracujących na rzecz klientów, co pozwala na bardziej efektywną i szeroką obsługę oraz świadczenie kompleksowych usług na jeszcze wyższym poziomie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się