– Nasza SILVERTV to nie tylko ciekawe treści, ale przede wszystkim miejsce dla społeczności. Mamy babcie pogodynki, jest blok babcioreklama o babciowym rękodziele przygotowywany przez uczestniczki, a także gościmy w studio ciekawe postaci babć i prezentujemy ich hobby, a w grupie Mądre Babcie mamy babciobutik, gdzie można wystawiać swoje prace – mówi twórczyni SILVER TV.
Mądra Babcia ma misję aktywizacji, nobilitacji i edukacji polskich babć, czyli kobiet 50Plus i realizuje ją z rozmachem. Społeczność zgromadzona wokół Mądrej Babci w mediach społecznościowych to dzisiaj już ponad 200 tysięcy kobiet. Za swoją działalność w mediach społecznościowych Beata Borucka, jako jedyna Polka, znalazła się wśród 20 kobiet na świecie, mających pozytywny wpływ społeczny, wyróżnionych przez Facebook. Jest obecnie największą silver influencerką w sieci i osiągnęła ogromny autorytet społeczny. Jest też autorką jedynej książki o babciach i dla babć „Mądra Babcia”, o budowaniu relacji międzypokoleniowych w rodzinie.
Zobacz również
– Obecnie w mediach nie ma żadnego stałego programu skierowanego do grupy 50Plus, a co za tym idzie dla reklamodawców, mających ofertę dla tych osób. Połączenie tej grupy społecznej i reklamodawców jest w dzisiejszych czasach skazane na sukces, co widzimy w dynamicznym rozwoju zasięgów programów SILVERTV. Miesięcznie nasze filmy osiągają ponad 2 milionowe zasięgi organiczne, a reklamodawcom niejednokrotnie po emisji brakuje produktów i to dopiero początek. SILVERTV to coś więcej niż telewizja – mówi ze śmiechem Mądra Babcia.
Inicjatywa jest bardzo dobrze przyjmowana przez odbiorców. Programy SILVER TV emitowane na Facebooku w postaci postów budzą tysięczne reakcje dochodzące nawet do 30% względem zasięgu.
– Nasza SILVER TV prowadzona przez Beatę Borucką to najwspanialsza Internetowa telewizja. To jedyna taka telewizja która daje wiele dobrego , pomaga seniorom w każdej sytuacji . Żadna telewizja nie zajęła się nami seniorkami tak jak SILVER TV i jej założycielka Beata Borucka. Gdyby nie SILVERTV to siedziałabym dalej w fotelu, a dzięki niej ćwiczę, tańczę ,dowiaduję się wielu ciekawostek ,wiem jaki krem jest dla mnie dobry i jak dbać o siebie w dobie epidemii – mówi moderatorka grupy Mądre Babcie, Barbara Okoń.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Dotychczas programy SILVERTV są emitowane na fanpage’u Mądra Babcia, gdzie jest zgromadzona społeczność, ale już rośnie w siłę fanpage SILVER TV oraz dynamicznie rozwijamy kanał na YouTube i pracujemy nad aplikacją mobilną oraz aplikacją na telewizory z systemem Android TV – dodaje z dumą liderka projektu Beata Borucka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing