Simlat i Chabior zapraszają na WARSZTATY – nowa kampania Q Service Castrol

Simlat i Chabior zapraszają na WARSZTATY – nowa kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina.
O autorze
1 min czytania 2024-06-20

Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez najbliższe dwa lata. WARSZTATY – aktorskie czy samochodowe? Łukasz Simlat i Janusz Chabior, Ambasadorzy Q Service Castrol to wybitne postacie polskiego teatru, telewizji i kina. W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii mówią o korzyściach wynikających z wyboru profesjonalnych warsztatów sieci z „Q” w logo.

– Nasza kampania to zupełna nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów, zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, YouTube i na innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość – mówi Marta Ciesielska, Zastępca Dyrektora Działu Sieci Serwisowych.

Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj