ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre! – projekt skierowany do czytelników lubimyczytać.pl

Co łączy czytelników książek i fanów marki Škoda? Obie te grupy doskonale wiedzą co dobre. 1 sierpnia rozpoczął się wspólny projekt Škody i lubimyczytać.pl. „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!”, to kolejna odsłona programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”.
O autorze
1 min czytania 2012-08-01

W ramach akcji „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” Internauci mogą wybrać najlepsze książki w sześciu kategoriach tematycznych:

  • Trup w bagażniku, czyli kryminał wszech czasów;
  • Kierunkowskazy, czyli książki, które wyznaczają wartości;
  • Bez hamulców, czyli kontrowersyjne arcydzieło;
  • Na wstecznym biegu, czyli wycieczka w przeszłość;
  • Na tylnym siedzeniu, czyli książka o wielkiej miłości
  • Wehikuł czasu, czyli najlepsza książka fantasy.

Książki, które otrzymają największą liczbę głosów zostaną wydane w formie audiobooków i stworzą kolekcję „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Czytelnicza kampania potrwa aż pół roku – w tym czasie co miesiąc w głosowaniu zostanie wyłoniona jedna książka.

Dodatkową atrakcją będzie cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym będzie można wygrać wartościowe nagrody. Plebiscyt już dostępny jest na stronie www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.

– Rozpoczęcie akcji z lubimyczytać.pl to dla nas wspaniałe uzupełnienie programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Nie ulega wątpliwości, że czytanie to domena ludzi, którzy wiedzą co dobre. Z tego powodu czytelnictwo zawsze było w obszarze zainteresowań „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Do niedawna wydawało się, że ma ono charakter bardzo indywidualny – czytamy w domu, w tramwaju, jesteśmy sam na sam z książką. Okazuje się, że czytelnicy tworzą bardzo silne i aktywne społeczności, stanowiące platformę wymiany informacji o książkach z rozbudowanym systemem recenzji i poleceń. W takiej przestrzeni nie mogło zabraknąć „ŠKODA. Wiesz co dobre!”- mówi Arkadiusz Miłek, odpowiedzialny w Skoda Polska za program „ŠKODA. Wiesz co dobre!”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy akcja Škody i lubimyczytać.pl zainauguruje proczytelnicze działania znanych firm, które będą przyczyniać się do wzrostu liczby czytających w Polsce? Izabela Sadowska, prezes lubimyczytać.pl wierzy, że tak i dodaje: Propagowanie czytelnictwa, to ważny kierunek działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Fakt, że tak znacząca marka, jaką jest Škoda, zaangażowała się w promocję czytelnictwa jest dla polskiego rynku książki niezwykle istotny. Pokazuje, że grono książkowych moli już jest bardzo liczne i naprawdę warto do niego kierować działania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Kolekcja audiobooków, która będzie jej zwieńczeniem, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl. Pierwsze nagranie pojawi się w sklepach już w październiku. Fanów książek do słuchania zachęci z pewnością cena: dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pomysł i opracowanie projektu – lubimyczytać.pl, koordynacja – agencja Change Integrated i dom mediowy MediaCom, produkcja audiobooków – Audioteka.pl, kreacje graficzne – GoldenSubmarine.

Zapraszamy na www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre