TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala partnerami w Centraals, debiutującej na rynku firmie konsultingowo-technologicznej

Dwa fundusze Venture Capital przejmują zafiliowaną z Codemedia strukturę technologiczną code.applied. W wyniku tej inwestycji na polskim rynku debiutuje Centraals Europe SA – firma konsultingowa działająca na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu.
O autorze
2 min czytania 2017-03-14

Partnerami w spółce zostają Sławomir Kornicki i Łucja Gdala, współzałożyciele i managerowie domu mediowego Codemedia, tym samym kończąc pracę w branży domów mediowych, z którą związani byli od początku swoich karier.

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala, którzy dołączają do Centraals jako partnerzy, będą zarządzać działalnością firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Sławomir Kornicki związany jest z branżą marketingową od 1998 r., zarówno po stronie agencji reklamowych jak i domów mediowych. Łucja Gdala w branży marketingowej pracuje natomiast od 2001 roku. Dla Kornickiego i Gdali zmiana ta oznacza koniec pracy w branży domów mediowych, z którą związani byli od początku swoich zawodowych karier.

Tworzymy nowatorski na rynku model, nową kategorię, wpisując się pomiędzy globalne firmy konsultingowe, integratorów IT, a także częściowo globalne domy. mediowe. Centraals będzie znacznie bliżej do konsultingu niż do mediów, firma będzie operować na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu. Tak jak sugeruje nazwa nowej firmy, chcemy lokować się w centrum dowodzenia marketerów, oferując im unikatowe połączenie silnych kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu, ale także częściowo mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Dodatkowo od początku chcemy koncentrować się nie tylko na rynku polskim, ale operować w całej Europie Środkowo-Wschodniej – zapowiada Sławomir Kornicki.

Jak dodaje Łucja Gdala, technologie marketingowe (martech) oferowane przez Centraals mają wspierać marketerów w zarządzaniu zasobami własnymi (owned media), tak by były one jak najlepiej skorelowane z mediami płatnymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chodzi m.in. o to, by w wielu różnych kanałach komunikacji digital przekaz był spójny i jednocześnie dostosowany do punktu cyklu zakupowego w jakim znajduje się dany konsument, czyli o poprawę tzw. Customer Experience. Realizacja takich celów jest możliwa w oparciu o zaawansowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające inteligentne zbieranie danych, ich analizę i zarządzanie nimi. Naszym celem będzie wspomaganie marketerów w zintegrowaniu wszelkich danych o użytkowniku, tak by np. móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do niego przekaz – wyjaśnia Łucja Gdala.

Kornicki i Gdala wspólnie zakładali dom mediowy Codemedia, z którym byli związani od 2008 roku do teraz. Wcześniej pracowali przez 6 lat dla specjalizującego się w mediach interaktywnych domu mediowego Media Contacts, który połączył się ze specjalizującym się w mediach tradycyjnych domem mediowym MPG tworząc Havas Media. W Media Contacts Kornicki zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego, natomiast Gdala była Media Directorem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po stworzeniu Codemedia Kornicki przez 4 lata (2008-2012) pełnił funkcję prezesa zarządu, a w pozostałych latach funkcję Członka Zarządu lub Prezesa Rady Nadzorczej, odpowiadając przede wszystkim za rozwój grupy kapitałowej, a także ostatnio usług z segmentu data. Łucja Gdala pełniła natomiast funkcję dyrektora zarządzającego firmy. W roku 2011 Codemedia weszła na giełdę, a w kolejnych latach dokonała kilku istotnych inwestycji i przejęć, m.in. sieci afiliacyjnej TradeTracker. Po fuzji z wyspecjalizowanym w tradycyjnych mediach domem mediowym Mediasense, prezesem Codemedia został Piotr Bieńko, który pełni tę funkcję do dzisiaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się