Slowglow.pl powstało w lipcu 2020 roku i zostało zbudowane na trzech filarach: naturalności, odpowiedzialności i lokalności. Na ofertę concept store’u składają się wyselekcjonowane produkty od ok. 40 marek tworzących w polskich manufakturach. Znajdują się tu m.in. emulsje, kremy, szampony i odżywki do włosów, a także herbaty ziołowe czy naturalne świece sojowe.
Wiele produktów dostępnych na slowglow.pl tworzonych jest zgodnie z filozofią zero waste. Są one oferowane w opakowaniach już przetworzonych lub nadających się do całkowitego recyklingu. Szeroką gamę stanowią także kosmetyki wegańskie, które nie uznają składników pochodzenia zwierzęcego. Jest też kategoria „certyfikowane”, stworzona z myślą o najbardziej wymagających klientach.
Zobacz również
– Zachwyca i inspiruje nas to, że na polskim rynku funkcjonuje tak wiele różnorodnych marek dbających o jakość składów i działających w zgodzie z naturą. Nasz concept store to przestrzeń, w której znajdziecie je wszystkie. Ale slowglow.pl to przede wszystkim miejsce, gdzie chcemy promować samoakceptację. Dbamy o selekcję najwyższej jakości produktów i z chęcią pomożemy w stworzeniu codziennych rytuałów, które będą dopasowane do indywidualnych potrzeb, a także pomogą zapewnić dobre samopoczucie. Zdajemy sobie sprawę, że piękna skóra czy lśniące włosy to nie wszystko, ale wierzymy, że podchodząc do swojego wyglądu i samopoczucia holistycznie, można osiągnąć najlepsze efekty, w czym staramy się codziennie pomagać – mówi Anna Madejska, kosmetolożka i współtwórczyni slowglow.pl.
Nowy concept store to oprócz wirtualnego sklepu, także platforma do szerzenia świadomości na temat holistycznej pielęgnacji. Klienci mogą tutaj liczyć na profesjonalne doradztwo – wykwalifikowany zespół doradza i rekomenduje szyte na miarę rozwiązania – zarówno w zakresie pielęgnacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na slowglow.pl z powodzeniem mogą zajrzeć wszyscy – niezależnie od wieku, płci, rozmiaru i typu skóry. Wszystkie kategorie produktów (m.in. do włosów, ciała czy twarzy), podzielone są na dodatkowe podkategorie (np. wąsy/broda, skóra trądzikowa/dojrzała), dopasowane do indywidualnych potrzeb. Piękno ukazywane jest tutaj bez retuszu, w myśl idei, że każdy lubi czuć się pięknym i ma prawo zadbać o siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing