TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Słuchanie, analizowanie i reagowanie w SentiOne Listen & React

SentiOne rewolucjonizuje rynek monitorowania internetu, wprowadzając w narzędziu możliwość prowadzenia konwersacji - funkcję React. Jeden system do zbierania i analizowania wzmianek, sprzedaży i obsługi klienta - tak w skrócie można zdefiniować dziś SentiOne.
O autorze
1 min czytania 2018-02-07

Monitoring internetu jest dziś nieodzownym elementem każdej działalności w sieci. Daje możliwość poznania opinii klientów o produktach i usługach firmy, pozwala też zrozumieć potrzeby rynku. Dominująca rola portali społecznościowych, blogów czy forów dyskusyjnych, stoi u podstaw stworzenia narzędzia, które umożliwia kontrolowanie i monitorowanie rozpowszechnianych w sieci wypowiedzi internautów. SentiOne pozwala czuwać nad wizerunkiem marki w Internecie już od kilku lat.

Tymczasem marketerzy muszą zmagać się z wieloma wyzwaniami, jak choćby rozproszone kanały komunikacji i dotarcie do grupy docelowej z niepowtarzalnym przekazem. Eksperci szacują, że ten rok będzie przebiegał pod znakiem konwersacji w sieci – zarówno tych publicznych, jak i komercyjnych, lecz prowadzonych w kanałach prywatnych. Obsługa klienta staje się marketingiem naszych czasów. 73% klientów uznaje, że przyjazne podejście i zaangażowanie marki, wpływa na polecanie jej kolejnym osobom. Budowanie relacji zaczyna się więc od zlokalizowania rozmówców zainteresowanych produktem i usługą. W odpowiedzi na te potrzeby SentiOne wprowadziło w swoim narzędziu możliwość prowadzenia konwersacji z internautami.

SentiOne Listen & React daje możliwość zarządzania całą marką w sieci – od określenia grupy docelowej po zamykanie procesu posprzedażowej relacji z klientem (reklamacji czy wsparcia serwisowego). – komentuje nowość Kamil Bargiel, CEO SentiOne. – Zadbaliśmy, by całość prowadzonych w SentiOne aktywności była odpowiednio ustrukturyzowana. System pozwala nadawać role, priorytetyzować wątki oraz mierzyć efektywność prowadzonych działań, co jest dziś niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa z prozaicznego powodu – czas to pieniądz, a zatem za naszym rozwiązaniem przemawia ekonomia.

42% internautów oczekuje reakcji marki na pytanie lub post dodany w mediach społecznościowych, do 60 minut od jego publikacji. Nowa funkcja pozwala prowadzić i analizować dyskusje z internautami w czasie rzeczywistym w jednym miejscu, daje szanse zarządzania całą marką w sieci. React wykorzystuje wszystko, co najbardziej wartościowe w monitoringu internetu a przydatne działom odpowiedzialnym za sprzedaż oraz zespołom zajmującym się obsługą klienta. Pozwala nie tylko obserwować wzmianki, ale także bezpośrednio z poziomu narzędzia wchodzić w konwersacje z użytkownikami sieci. SentiOne zatem pozwala zarówno pozyskać klientów jak i zamykać proces relacji z klientem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat SentiOne React można znaleźć pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing