TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Smaki Australii

Mateusz Gessler został ambasadorem australijskich win Jacob’s Creek. W ramach współpracy, wspólnie z zaproszonymi gośćmi, będzie odkrywał smaki kuchni australijskiej oraz dobierał do nich najlepiej pasujące wina. Jego rozmowy na temat jedzenia, wina i odkrywania nowych smaków zostaną uwiecznione...
O autorze
1 min czytania 2016-10-05

…w serii filmów video, dostępnych na stronie marki Jacob’s Creek oraz profilu marki na Facabook’u.

W związku z podjęciem współpracy z ambasadorem, na wybranych butelkach win Jacob’s Creek pojawią się materiały promujące kampanię i zachęcające do odkrywania Australii z Mateuszem Gesslerem.

Nie bez powodu marka Jacob’s Creek zdecydowała się na współpracę właśnie z Mateuszem Gesslerem, współwłaścicielem restauracji Warszawa Wschodnia.

Mateusz ciągle poszukuje nowych inspiracji i wyzwań. Jest otwarty na nowe, nieoczywiste połączenia smaków. W jego restauracji Warszawa Wschodnia panuje swobodna atmosfera, w której nie ma dystansu między kuchnią a gośćmi – to bardzo australijskie podejście. Ta bezpośredniość oraz promocja kultury wspólnego, dużego stołu idealnie wpisuje się w filozofię marki Jacob’s Creek. – wyjaśnia Maria Spuz-Szpos Marketing Manager Digital & Trendy Brands w Wyborowa Pernod Ricard.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie Jacob’s Creek powstała specjalna sekcja dedykowana kampanii. Będą tam umieszczane kolejne odcinki serii, w której Mateusz Gessler, w towarzystwie zaproszonych gości oraz Ambasadora Win Jacob’s Creek Wojciecha Cyrana, będzie odkrywał kolejne smaki Australii i pokazywał, jak w prosty sposób dopasowywać wina do przygotowywanych potraw. Będą tam również umieszczane przepisy na dania przygotowywane przez Mateusza w trakcie programu.

Na stronie kampanii znajduje się już pierwszy film z cyklu, w którym gościem Mateusza Gesslera jest Olga Kozierowska, bizneswoman, autorka platformy i książki „Sukces pisany Szminką”, promujący ideę przedsiębiorczości wśród kobiet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Premierze kampanii towarzyszą rozbudowane działania promocyjne. Działania public relations prowadzi agencja MSLGROUP, za digital odpowiada Havas Media, a za tworzenie materiałów video odpowiada agencja IQ Marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się