Za smyk.com rok pełen wyzwań. Na przestrzeni dwunastu miesięcy w sklepie znalazło się ponad 36 tys. produktów, niezbędnych dla prawidłowego rozwoju dziecka – od bucików, przez zabawki i foteliki samochodowe, po kosmetyki pielęgnacyjne dla dzieci i rodziców.
Dzisiaj serwis odwiedza 450 tys. użytkowników, którzy generują niemal 10 mln odsłon miesięcznie. Sklep cieszy się także niebywałą popularnością wśród użytkowników serwisów społecznościowych – od momentu startu fan page na portalu Facebook zgromadził prawie 70 tys. fanów. Od października 2012 roku partnerem logistycznym smyk.com jest firma kurierska DPD.
Zobacz również
– Smyk.com to nasz ogromny sukces – co miesiąc notujemy liniowy wzrost liczby użytkowników, odsłon i widzimy bezpośrednie przełożenie tych danych na generowaną sprzedaż. Naszym głównym wyzwaniem okazało się sprostanie dynamice wzrostu. Nie bez znaczenia jest tutaj sympatia dla marki widoczna na każdym kroku, zarówno w reakcjach klientów, jak i komentarzach w serwisach społecznościowych – smyk.com precyzyjnie odpowiada na chęci i potrzeby naszych klientów i to jest wartość, o którą zamierzamy dbać w szczególny sposób – powiedziała Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.