Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Sobieski Vodka powierza obsługę agencji Dziadek do orzechów

Przetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do orzechów.
O autorze
0 min czytania 2017-05-22

W ramach współpracy Dziadek do orzechów będzie obsługiwał działania w kanałach digital dla trzech marek należących do Marie Brizard Wine & Spirits. Współpraca obejmuje opracowanie kierunków komunikacji każdej z marek, stworzenie linii kreatywnych i key visuali, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, zakup mediów oraz współpracę z influencerami. 

Strona agencji

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj