Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne.
Idea Social Media Breakfast zakłada organizację śniadań networkingowo-edukacyjnych odbywających się w kolejnych miastach w Polsce. Social Media Breakfast skierowane są do osób działających w branży social media, chcących nawiązać nowe branżowe kontakty i poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze. Jednym z celów spotkań w ramach Social Media Breakfast jest edukacja rynku na temat możliwości jakie dają media społecznościowe w kontekście m.in. rekrutacji, HR, employer brandingu, marketingu i sprzedaży. Organizatorem cyklu jest agencja interaktywna Social Media London Style.
Zobacz również
Cykl rozpocznie się spotkaniami w Warszawie, 1 i 2 marca – pierwsze z nich poświęcone będzie wykorzystaniu social mediów w rekrutacji, HR i Employer Branding, drugie – ich wykorzystaniu w marketingu i sprzedaży. Kolejne spotkania z cyklu Social Media Breakfast planowane są w Krakowie i Wrocławiu.
„Zaczynamy skromnie, od pojedynczego eventu w Warszawie, jednak chcielibyśmy by docelowo, w perspektywie roku-dwóch lat impreza nawiązała formułą i rozmachem do bardzo popularnego kilkanaście lat temu cyklu spotkań branży digital – First Tuesday. Startujemy w Warszawie, ale na pewno w nadchodzących miesiącach będziemy chcieli zorganizować podobne spotkania branży w Krakowie i Wrocławiu, a docelowo także w innych dużych miastach” – zapowiada Krystian Dryniak, prezes zarządu agencji Social Media London Style.
Więcej informacji na stronie.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing