Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne.
Idea Social Media Breakfast zakłada organizację śniadań networkingowo-edukacyjnych odbywających się w kolejnych miastach w Polsce. Social Media Breakfast skierowane są do osób działających w branży social media, chcących nawiązać nowe branżowe kontakty i poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze. Jednym z celów spotkań w ramach Social Media Breakfast jest edukacja rynku na temat możliwości jakie dają media społecznościowe w kontekście m.in. rekrutacji, HR, employer brandingu, marketingu i sprzedaży. Organizatorem cyklu jest agencja interaktywna Social Media London Style.
Zobacz również
Cykl rozpocznie się spotkaniami w Warszawie, 1 i 2 marca – pierwsze z nich poświęcone będzie wykorzystaniu social mediów w rekrutacji, HR i Employer Branding, drugie – ich wykorzystaniu w marketingu i sprzedaży. Kolejne spotkania z cyklu Social Media Breakfast planowane są w Krakowie i Wrocławiu.
„Zaczynamy skromnie, od pojedynczego eventu w Warszawie, jednak chcielibyśmy by docelowo, w perspektywie roku-dwóch lat impreza nawiązała formułą i rozmachem do bardzo popularnego kilkanaście lat temu cyklu spotkań branży digital – First Tuesday. Startujemy w Warszawie, ale na pewno w nadchodzących miesiącach będziemy chcieli zorganizować podobne spotkania branży w Krakowie i Wrocławiu, a docelowo także w innych dużych miastach” – zapowiada Krystian Dryniak, prezes zarządu agencji Social Media London Style.
Więcej informacji na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing