Co może być efektem współpracy jednego z najbardziej kreatywnych reżyserów filmowych i rozchwytywanego aktora? Na to pytanie postanowili odpowiedzieć Spike Jonez („Być jak John Malkovich”, „Ona”) i Pedro Pascal („The Last of Us”, „Gladiator 2”), którzy spotkali się na planie reklamy dla marki Apple. Tak powstał klip, który w rzeczywistości jest filmem krótkometrażowym.
W ponad 5,5-minutowym klipie Pedro Pascal wciela się w rolę mężczyzny, który właśnie przeżył bolesne rozstanie z partnerką. W powrocie do równowagi psychicznej i odnalezieniu samego siebie pomaga mu muzyka, której słucha dzięki słuchawkom AirPods 4 od Apple. Wyposażony w funkcję tłumienia hałasu gadżet pozwala bohaterowi w kilka chwil przenieść się do świata pełnego kolorów, dźwięków, a przede wszystkim nadziei na lepsze jutro.
Zobacz również
Muzykę do reklamy stworzyli Sam i, Tropkillaz, Bia i MC Pikachu, a za sekwencje chorograficzne widoczne na ekranie odpowiada kanadyjska artystka – Tanisha Scott, która ma na koncie współpracę m.in. z Rihanną, Beyoncé i Drake’iem.






Klip „Someday” nie jest pierwszą współpracą pomiędzy firmą Apple i Spike’iem Jonzem. W 2018 roku nagrodzony Oscarem reżyser zrealizował wideo „Welcome Home”, promujące HomePoda. Wówczas na ekranie mogliśmy oglądać artystkę FKA twigs.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Realizacją kampanii zajęła się agencja TBWA\Media Arts Lab z Los Angeles.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
[AKTUALIZACJA 27.03.25] ZOBACZ THE MAKING OF SPOTU
W sieci pojawiło się nagranie making of spotu „Someday” z Pedro Pascalem. Nagrania z prób i fragmenty zarejestrowane bezpośrednio na planie klipu zwracają uwagę na wyjąkową nić porozumienia, jaka wytworzyła się pomiędzy choreografką, reżyserem a aktorem grającym główną rolę w reklamie słuchawek AirPods 4.
Zdjęcia: YouTube