TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Somersby przynosi orzeźwienie także w marketingu

Marka Somersby znana jest ze swoich orzeźwiających i intrygujących smaków, ale także z wykorzystywania najnowszych trendów w komunikacji z konsumentami.
O autorze
1 min czytania 2015-07-29

Za zeszłoroczną kampanię wprowadzającą nowy smak Somersby Blackberry zyskała nawet tytuł Marki Przyjaznej Blogerom, a tegoroczna kampania wprowadzająca Somersby Elderflower Lime już zyskała miano największej na polskim rynku akcji w blogosferze.

Tymczasem marka Somersby, podążając za swoimi konsumentami już dostrzegła potencjał w kolejnej po Facebooku i Instagramie sieci społecznościowej – Snapchacie i postanowiła wykorzystać ten kanał do komunikacji najnowszej promocji dla kinomaniaków na wtorkowe seanse w Multikinie. Do współpracy przy projekcie zaangażowano najbardziej wpływowych “snapczaterów”, m.in. Maffashion, Łukasza Jakóbiaka,  Rafała Maślaka i Jessicę Mercedes.

Snapchat w Polsce jest jeszcze wąsko wykorzystywany, ale szybko rośnie w siłę, co widać po zainteresowaniu tym kanałem wśród gwiazd polskiego internetu. Wśród użytkowników dynamicznie pojawiają duże nazwiska, które dołączają Snapchat do zestawu swoich narzędzi do zaangażowania obserwatorów. Zainteresowanie mediów i reklamodawców na Snapchacie to jeszcze rzadkość, dlatego obecna kampania Somersby to wielkie orzeźwienie na polskim polu komunikacji marketingowej.

Za akcję ze strony agencji odpowiada Ewelina Spólna z Evolution PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj