Wśród atrakcyjnych nagród znalazły się m.in.: bilety na mecze Polaków (100 zestawów 2-osobowych),
100 000 biało-czerwonych piłek futbolowych Coca-Cola oraz miliony puszek Coca-Cola Zero Cukru 200ml. Promocja otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.
Zobacz również
Promocja narodowa trwa od 9 kwietnia do 30 czerwca 2018 (lub do wyczerpania zapasów) i obejmuje dedykowane referencje produktów: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry Zero, Fanta, Sprite oraz Powerade. Po zakupie opakowania promocyjnego należy zarejestrować się na stronie woah.com oraz wpisać kod spod nakrętki, zawleczki lub etykiety. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Ten otrzymuje następnie wybór: gra o bilety na mecze Polaków lub – za odpowiednią ilość uzbieranych punktów – otrzymuje nagrody gwarantowane. Wśród nich znalazły się unikalne biało-czerwone piłki Coca-Cola oraz puszki
Coca-Cola Zero Cukru. Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio.
Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana w tym roku. Aktualne prowadzona promocja piłkarska jest rekordowa, zarówno jeśli chodzi o ilość nagród, jak i poziom wsparcia. Tegoroczna kampania „Gotowi na emocje” opiera się przede wszystkim na ogromnej sile kibicowania, stąd oddajemy w ręce fanów futbolu tak wiele biletów na mecze Polaków. Pozostawiamy konsumentom dużą swobodę w decydowaniu: czy grać o atrakcyjne bilety i pakiety, czy też zebraną pulę punktów wymienić na nagrody gwarantowane – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W promocję narodową wpisano również element globalnej strategii firmy Coca-Cola 2020 w ramach zrównoważonego rozwoju (sustainability) i działań m.in. na rzecz zmniejszenia spożycia kalorii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z tego powodu opakowania promocyjne Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Cherry Zero są wyżej punktowane.
Przypomnijmy, że Coca-Cola jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA od 1978. Marka wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.
Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.