…z daniami inspirowanymi kuchnią Libanu, które w tym roku w restauracjach Sphinx pojawią się łącznie w czterech odsłonach. Równocześnie z blogiem Sphinx ogłosił konkurs, w którym do wygrania jest do 10 000 zł na podróż w dowolne miejsce.
– Marka Sphinx od lat kojarzyła się z daniami kuchni orientalnej, dlatego w poszukiwaniu inspiracji wybraliśmy się z ekspertką w tej dziedzinie, Samar Khanafer, w podróż po kulinarnym Libanie – metaforycznie oraz dosłownie. Efektem tej współpracy jest przede wszystkim oferta Nowości Sphinxa. Ale nie tylko – jest nim również właśnie uruchomiony blog, za pośrednictwem którego w tę podróż chcemy zabrać naszych gości i wszystkie inne osoby ciekawe kuchni i kultury Libanu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy Sphinx.
Zobacz również
Odwiedzający bloga Mamytensmak.pl mogą przeczytać artykuły m.in. na temat potraw jadanych w Libanie, tego jak wygląda libański street food i dlaczego warto się wybrać na Souk el Akel, czyli uliczny festiwal jedzenia w Bejrucie. Co nadaje smak libańskim potrawom oraz jak przygotować hummus i shish taouk. Na blogu można też obejrzeć reportaż z Libanu, pierwszy z cyklu, z Samar Khanafer w roli przewodniczki, a także relację z kulinarnych warsztatów.
Jednocześnie z blogiem Sphinx ogłosił konkurs pod hasłem „Wygraj 10 000 zł i leć, gdzie chcesz!”. Konkurs jest przeznaczony dla klientów restauracji Sphinx, którzy zamówią danie z menu „Mięta sumak i kolendra”. Aby wziąć w nim udział trzeba wypełnić zgłoszenie na blogu Mamytensmak.pl – wskazać miejsce, do którego chciałoby się polecieć, wraz z uzasadnieniem. Główną nagrodą jest voucher o wartości 10 000 zł na podróż w dowolne miejsce na świecie, druga nagroda to voucher na 5 000 zł. Do wygrania jest też 20 książek kulinarnych i podróżniczych. Konkurs trwa do 21 sierpnia 2017 r.
Blog Mamytensmak.pl oraz związany z nim konkurs są promowane na oficjalnym fanpage Sphinx Restauracje na Facebooku. Za koncepcję bloga oraz wykorzystany materiał wideo i zdjęciowy odpowiada dział marketingu Sfinks Polska, zaś za projekt i realizację bloga była odpowiedzialna agencja Epic Dreams.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing