Formaty wykorzystywane w działaniach reklamowych to banner oraz rich media video. Kreacja rich media zawiera najważniejsze informacje na temat loterii, kalendarz wakacyjnych imprez w miejscowościach nadmorskich oraz video – reklamę tegorocznej edycji loterii z udziałem Conrado Moreno.
– Wykorzystana kreacja pokazuje, że rozbudowane treści, zdjęcia czy video można zawrzeć w samej kreacji rich media, bez konieczności tworzenia specjalnych landing page – mówi Rafał Karczewski, Sales Director w Spicy Mobile.
Zobacz również
Kampania reklamowa emitowana jest w sieci reklamowej Spicy Mobile, czyli m.in. w serwisach Grupy Axel Springer, wydawnictwa Stampen Media Polska, o2.pl, czy portalu regionalnym trójmiasto.pl. Reklamy w przestrzeni mobile będą wspierały LOTERIADĘ przez cały okres jej trwania, czyli od 1 lipca do 31 sierpnia.
Za kreację oraz emisję kampanii odpowiada agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile S.A., natomiast zakupem mediów do kampanii Loteriada zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja marketingu on-line ClickAd S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing