Sponsorowany ślub? Dagobert Renouf sprzedał powierzchnię reklamową na swoim garniturze

sponsorowany ślub Dagobert Renouf
Dagobert Renouf postanowił, że koszty jego ślubu zostaną pokryte przez sponsorów, których logotypy umieszczono na... marynarce.
O autorze
1 min czytania 2025-10-29

Dagobert Renouf, działający na co dzień w środowisku startupowym, w lipcu ogłosił dość nietypowy pomysł: chciał, aby jego ślub został sfinansowany, dzięki reklamom sponsorowanym.

Garnitur jak billboard

Renouf postanowił potraktować swój ślub jak… kampanię marketingową. Wpadł na pomysł sprzedaży powierzchni reklamowej na swoim garniturze, gdzie umieszczone miały zostać logotypy marek, które zdecydują się wesprzeć jego projekt. Do realizacji przedsięwzięcia zaangażował krawca, który miał pomóc mu w stworzeniu „sponsorskiego” garnituru.

Jak się okazało, pomysł przyciągnął uwagę branży. Pozyskanie partnerów nie było wcale trudne — Renouf znalazł aż 26 firm z sektora technologicznego, w tym marki działające w obszarze AI, SaaS oraz innych narzędzi technologicznych.

Projekt szybko zyskał rozgłos w mediach społecznościowych. Dla marek, które zdecydowały się wykupić miejsce na jego garniturze, była to niskokosztowa, ale efektywna forma promocji – dzięki viralowemu potencjałowi akcji dotarły do wielu osób z branży technologicznej i marketingowej.

fot. X

PS KFC wprowadza ofertę weselną – ślub całkowicie za darmo

PS2 Taco Bell zorganizuje ślub w metaverse