Spotify w rytmach hitu „Pedro” i stylistyce filmów Wesa Andersona pokazuje, jak wygląda muzyczne lato w mieście

Spotify w rytmach hitu „Pedro” i stylistyce filmów Wesa Andersona pokazuje, jak wygląda muzyczne lato w mieście
Syndrom kurzej szyi czy konieczność imitacji śpiewania to tylko niektóre dolegliwości, na jakie cierpią bohaterowie wakacyjnej kampanii Spotify „Summer Hits Symptoms”.
O autorze
1 min czytania 2024-07-09

Wraz z nadejściem lata Spotify postawił na wakacyjne rytmy i połączył siły z agencją Dentsu Creative. Tak powstała kampania, która w sieci rozbrzmiewa hitem „Pedro”. Wideo opublikowano na youtube’owym koncie platformy streamingowej, a muzyce towarzyszą obrazy nawiązujące do stylistyki znanej z filmów Wesa Andersona („Grand Budapest Hotel”, „Asteroid City”).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bohaterowie klipów bawią się w specjalnie wybudowanym parku rozrywki, jeżdżą na kolorowych karuzelach, czekają na autobus i organizują grilla na boisku do koszykówki. Jedną z kluczowych lokacji w filmikach jest też przystanek autobusowy Santa Fe, przypominający scenografię z filmów Andersona.

Atmosferę jak ze snu i prawdziwie letni vibe można poczuć dzięki specjalnie stworzonej playliście pt. „Estate” 2024”, na której poza „Pedro” Jaxomy, Agatino Romero i Raffaelli Carry, znalazły się jeszcze m.in. takie przeboje, jak „Espresso” Sabriny Carpenter czy „Trainng Season”, który stworzyła Dua Lipa. „Muzyka to najlepsze schorzenie” – z przymrużeniem oka przekonują twórcy kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Jury z Cannes kontra Twoi sąsiedzi

W Cannes zwycięzcy wybierani są przez jury składające się z dyrektorów kreatywnych i inne sławy reklamy. Jak to się ma do ludzi gdzieś tam, na ulicy, Twoich sąsiadów? 

PS2 „Chwal dzień przed zachodem słońca”. Magnum zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle

Marka Magnum porusza temat codziennych przyjemności i zachęca swoich konsumentów do budowania pozytywnego mindsetu. W ramach kampanii „Magnum inspiruje przyjemnością”, zmieniono znane polskie przysłowia na takie, które kojarzą się bardziej pozytywnie niż oryginały, oraz nagrano dwa odcinki podcastu o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka.