Instagramowe Stories podbiły serca użytkowników tego portalu społecznościowego. Możliwość tworzenia krótkich filmików, które po 24 godzinach znikają, wykorzystuje też wiele marek do promocji swoich produktów. Jak podaje portal TechCrunch, teraz Spotify ma w planach wprowadzenie podobnej funkcji do swojej platformy.
Relacje miałyby się nazywać Storyline i umożliwiałyby artystom dzielenie się swoimi inspiracjami czy szczegółami dotyczącymi powstawania poszczególnych utworów muzycznych. Format byłby podobny do istniejącego już na platformie kart „Behind the Lyrics”, lecz w przypadku Storyline to użytkownicy decydowaliby, w jakim tempie chcą oglądać pojawiające się relacje.
Zobacz również
Spotify w rozmowie z portalem TechCrunch potwierdził, że faktycznie testuje już taką funkcję, lecz na tę chwilę nie wiadomo, kiedy zostanie ona oficjalnie wprowadzona do platformy.
PS
W styczniu br. Netflix wprowadził w swojej aplikacji mobilnej możliwość udostępniania ulubionych tytułów filmowych w InstaStories.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas tegorocznego Finału WOŚP ekipa Fundacji postawiła wykorzystać popularne Instagram Stories do promocji wydarzenia. Czego możemy się od nich nauczyć?
PS3
Sprawdźcie też 11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych.