TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Spotify znowu łączy świat muzyki i futbolu. Na koszulkach FC Barcelony pojawiło się logo Coldplay

Spotify znowu łączy świat muzyki i futbolu. Na koszulkach FC Barcelony pojawiło się logo Coldplay
Spotify po raz kolejny łączy kultowe postacie ze świata muzyki i piłki nożnej, nawiązując pierwszą w swoim rodzaju współpracę Coldplay z FC Barceloną. Tym razem na koszulkach pojawi się logo zespołu Coldplay, inspirowane ich 10. albumem „Moon Music”, który ukazał się października 2024 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-10-17

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo Spotify i FC Barcelona łączy muzykę i piłkę nożną jak nigdy dotąd, a Coldplay jest najnowszym twórcą, który pojawił się na kultowej koszulce FC Barcelona ze Spotify.

Poprzednio mogliśmy obserwować współprace z takimi artystami jak: KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍAi Drake Zawodnicy wystąpią w nowej koszulce podczas meczu El Clásico, w którym FC Barcelona zmierzy się z Realem Madryt już 26 października 2024 roku, a także podczas spotkania FC Barcelona Femení w meczu Liga F przeciwko Eibar, 2 listopada br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak FC Barcelona, Coldplay łączy fanów z całego świata. Ten moment celebruje jedność i radość odczuwaną ze wspólnych doświadczeń – czy to meczu piłki nożnej, czy koncertu muzycznego.

– Jesteśmy zaszczyceni, że Spotify zdecydowało się umieścić „Moon Music” na koszulce FC Barcelona. Od wielu lat mamy szczególne relacje z miastem i klubem. Jesteśmy również dumni, że możemy wspierać UNHCR w ich życie na rzecz ochrony uchodźców i przesiedleńców na całym świecie. Serdeczne podziękowania dla Spotify i FC Barcelona za umożliwienie nam tego – powiedzieli członkowie zespołu Coldplay.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

FC Barcelona udostępni również specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday na Spotify, zawierającą utwory motywujące zawodników i fanów tuż przed meczem, której twórcą jest Coldplay.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Coldplay jest jednym z najbardziej lubianych zespołów na świecie na Spotify, a ich historyczne powiązania z Barçą sięgają bardzo głęboko. Cieszymy się, że możemy świętować tę historię z fanami na całym świecie poprzez kultową koszulkę Barçy. Wydanie „Moon Music” to idealny moment, aby uczcić siłę piłki nożnej i zdolność muzyki do łączenia ludzi – dodał Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.

Koszulka z limitowanej edycji będzie dostępna do nabycia w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online 18 października br., a w przedsprzedaży od 17 października. Strona będzie oferować specjalną kolekcję 22 świecących w ciemności koszulek – 11 podpisanych przez zawodników drużyny męskiej i 11 podpisanych przez zawodniczki drużyny żeńskiej. Cały dochód netto z limitowanej edycji koszulek zostanie przekazany Agencji ONZ ds. Uchodźców (UNHCR). Partnerstwo między FC Barceloną a UNHCR rozpoczęło się w 2022 roku i ma na celu zwiększanie świadomość fanów piłki nożnej na całym świecie na temat prawdziwych wyzwań stojących przed uchodźcami.

– Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy ze Spotify, Coldplay pojawi się na koszulce FC Barcelona na El Clásico. Zespół i klub darzą się wzajemną sympatią, która sięga wielu lat wstecz, od zespołu odwiedzającego sesje treningowe, przez piłkarzy Barçy oglądających Coldplay na żywo w Barcelonie przez lata, aż po muzykę zespołu towarzyszącą niektórym z najlepszych momentów klubu – zakończył Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona.

Zdjęcia: mat. pras.