Tegoroczną edycję konferencji Digital Marketing Heroes poprowadzi Karol Paciorek znany z „Kto wie ten wie”. Merytoryczna część spotkania rozpocznie się wystąpieniem Michała Sadowskiego z Brand24, który opowie o dobrych praktykach w budowaniu i promowaniu e-biznesu. Jedną z wyczekiwanych przez gości Digital Marketing Heroes 2015 prelekcji będzie występ Roberto Ruju z Google pt. Programmatic Direct: Potrójne zwycięstwo. Ruju odpowiada za regionalną strategię wdrażania produktów Google w platformach wydawców programmatic w regionie EMEA. DMH 2015 będzie też niepowtarzalną okazją by posłuchać Camerana Harmana z LiveRail, platformy należącej do Facebooka. Harman opowie o reklamie natywnej w mobile’u. Później z prelekcją „Online nie istnieje” wystąpi Radek Górka z Allegro. W temacie „Od CRM do Programmatic” wypowie się Gavin Wilson z Sociomantic Labs. Ekspert wyjaśni jak skutecznie wykorzystać dane zbierane w narzędziach CRM w e-reklamie. Na koniec swoje prelekcje wygłoszą Piotr Jaś z BlaBlaCar oraz Bartosz Gąsiorowski z Grupy Żywiec. W programie konferencji przewidziany jest również panel dyskusyjny pod nazwą „Nowe zasady gry: konsekwencje zmieniającego się ekosystemu reklamowego”.
Widok z 31 piętra
Konferencja odbędzie się w nowo otwartym klubie The View. Lokal mieści się na najwyższych piętrach Spektrum Tower i zajmuje powierzchnię prawie 1000 mkw. Poziom 31, rooftop The View, posiada najwyżej położony taras widokowy w Warszawie (powyżej tarasu widokowego Pałacu Kultury), z którego z wysokości 122 metrów goście będą mogli dodatkowo podziwiać panoramę Warszawy. Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty oraz występ zespołu muzycznego grającego nowoczesną muzykę elektroniczną.
Zobacz również
Druga edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2015 startuje już 24 września 2015, o godzinie 15.00, w klubie The View w Warszawie.
Patronami medialnymi wydarzenia są: Wirtualna Polska, Money.pl, Brief, Nowymarketing.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, Socialpress.pl. Patronem merytorycznym konferencji jest IAB Polska. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce