Tegoroczną edycję konferencji Digital Marketing Heroes poprowadzi Karol Paciorek znany z „Kto wie ten wie”. Merytoryczna część spotkania rozpocznie się wystąpieniem Michała Sadowskiego z Brand24, który opowie o dobrych praktykach w budowaniu i promowaniu e-biznesu. Jedną z wyczekiwanych przez gości Digital Marketing Heroes 2015 prelekcji będzie występ Roberto Ruju z Google pt. Programmatic Direct: Potrójne zwycięstwo. Ruju odpowiada za regionalną strategię wdrażania produktów Google w platformach wydawców programmatic w regionie EMEA. DMH 2015 będzie też niepowtarzalną okazją by posłuchać Camerana Harmana z LiveRail, platformy należącej do Facebooka. Harman opowie o reklamie natywnej w mobile’u. Później z prelekcją „Online nie istnieje” wystąpi Radek Górka z Allegro. W temacie „Od CRM do Programmatic” wypowie się Gavin Wilson z Sociomantic Labs. Ekspert wyjaśni jak skutecznie wykorzystać dane zbierane w narzędziach CRM w e-reklamie. Na koniec swoje prelekcje wygłoszą Piotr Jaś z BlaBlaCar oraz Bartosz Gąsiorowski z Grupy Żywiec. W programie konferencji przewidziany jest również panel dyskusyjny pod nazwą „Nowe zasady gry: konsekwencje zmieniającego się ekosystemu reklamowego”.
Widok z 31 piętra
Konferencja odbędzie się w nowo otwartym klubie The View. Lokal mieści się na najwyższych piętrach Spektrum Tower i zajmuje powierzchnię prawie 1000 mkw. Poziom 31, rooftop The View, posiada najwyżej położony taras widokowy w Warszawie (powyżej tarasu widokowego Pałacu Kultury), z którego z wysokości 122 metrów goście będą mogli dodatkowo podziwiać panoramę Warszawy. Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty oraz występ zespołu muzycznego grającego nowoczesną muzykę elektroniczną.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Druga edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2015 startuje już 24 września 2015, o godzinie 15.00, w klubie The View w Warszawie.
Patronami medialnymi wydarzenia są: Wirtualna Polska, Money.pl, Brief, Nowymarketing.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, Socialpress.pl. Patronem merytorycznym konferencji jest IAB Polska. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]