Nadchodzący event to ostatnie wydarzenie specjalne w tym sezonie. Influencerzy spędzą w Małopolsce weekend pełen atrakcji, a w sobotę, 17 września, będą korzystać z zabawy w Rabkolandzie oraz spotkają się z fanami.
Wśród tiktokerów, których spotkać będzie można w Rabkolandzie znajdą się: Nieobliczalny Patryk, Mr House, Pan Buźka, Zguta, Skubi Magik, Roksasas, Pan Magiczny, CallMeBolek, Meddon oraz Biamidox. Spotkać ich będzie można na terenie parku, ale także w trakcie specjalnego spotkania zaplanowanego na godzinę 13 na orkiestronie.
Zobacz również
Podczas wydarzenia goście parku będą mogli wziąć udział w tworzeniu tiktoków, które znajdą się zarówno na profilach twórców, jak i samego Rabkolandu. Ponadto będą mieli możliwość przygotowania własnych nagrań, a także poznania specyfiki pracy influencerów. Jest to więc świetna okazja, aby zainspirować się oraz zobaczyć, jak tego typu zawód wygląda „od kuchni” i porównać to ze swoim wyobrażeniem.
Jako Rabkoland jesteśmy bardzo aktywni na TikToku. Pierwsze filmy zaczęliśmy nagrywać w 2020 roku na koncie ParkRabkoland i od tego czasu zgromadziliśmy ponad 50 tysięcy obserwatorów, a nasze filmy zebrały łącznie ponad pół miliona polubień. Drugie konto, Kruca_Team zostało założone w marcu tego roku, ale już obserwuje je ponad 30 tysięcy osób, a łącznie zebraliśmy na nim ponad 600 tysięcy polubień – informuje Piotr Wiecha, właściciel Parku Rozrywki Rabkoland. – Dobrze czujemy się w tiktokowym klimacie, dlatego pomyśleliśmy, że ciekawym pomysłem będzie zaproszenie zaprzyjaźnionych twórców. Goście parku będą mogli spotkać się ze swoimi ulubionymi twórcami, a z wizyty powstanie mnóstwo ciekawych treści, które będzie można obejrzeć na profilu Rabkolandu oraz zaproszonych influencerów – dodaje właściciel Rabkolandu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nadchodzące wydarzenie będzie pierwszym tego typu spotkaniem dla influencerów w Rabkolandzie, jednak to dopiero początek – organizatorzy planują takie eventy również w kolejnych sezonach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing