Srebro na Spikes Asia dla Ars Thanea

17 września 2013 podczas Festiwalu Spikes Asia ogłoszono laureatów nagród Spikes Award, najstarszego azjatyckego festiwalu branży kreatywnej. Wśród zwycięzców znalazła się polska agencja Ars Thanea nagrodzona srebrem w kategorii print.
O autorze
1 min czytania 2013-09-26

Ars Thanea wraz z McCann Worldgroup India z Mumbaju zrealizowała reklamę prasową dla nowego modelu smartfona XOLO X900. Kreacja nawiązuje do funkcji tłumaczenia mowy, w którą wyposażone jest nowe urządzenie.

Jak mówi Piotr Jaworowski, ECD Ars Thanea: „Jako Ars Thanea zawsze jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Projekt dla marki XOLO był właśnie jednym z nich. Po raz kolejny połączyliśmy siły z McCann Mumbaj, aby stworzyć coś niestandardowego i przyciągającego uwagę. Cała kampania składa się z trzech spójnych stylistycznie i ideologicznie kreacji. Mimo iż realizacje wyglądają bardzo minimalistycznie, produkcyjnie wykonaliśmy wiele wersji, które pozwoliły osiągnąć zamierzony efekt. Włożyliśmy wiele pracy w połączenie warstwy ilustracyjnej i fotograficznej, tak aby obraz był realistyczny i nie wyglądał sztucznie”.

Reklama prasowa XOLO X900 to kolejny projekt zrealizowany przez Ars Thanea na rynku azjatyckim. Polska agencja stworzyła w tym roku również zintegrowaną kampanię dla General Electric China.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spikes Asia Award to w regionie azjatyckim najstarsza i najbardziej prestiżowa nagroda dla branży kreatywnej. Przyznawana jest już od 26 lat. Spikes Asia Festival of Creativity, na którym zostaje wręczona, powstaje dzięki współpracy Cannes Lions, Dubai Lynx, Eurobest oraz Haymarket. Festiwal jest platformą dla branży kreatywnej i reklamowej z regionu oraz z całego świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co roku na festiwalu wyróżnione zostają prace z dziedzin takich jak film, print, outdoor, radio, digital, direct, promo & activation, media, design, film craft, print & poster craft, integrated oraz PR. Podczas tygodniowego festiwalu projekty ocenia grono utalentowanych przedstawicieli branży kreatywnej z regionu i ze świata. Festiwal gromadzi od wielu lat specjalistów z obszarów szeroko pojętej komunikacji, do Singapuru przyjeżdżają art directorzy, dyrektorzy kreatywni, copywriterzy, przedstawiciele mediów, kadra zarządzająca z agencji, klienci, account menadżerzy, producenci, reżyserzy i wiele innych osób z całego świata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się