TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Startuje głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN 2023 [NOMINACJE]

Startuje głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN 2023 [NOMINACJE]
Do 12 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już dwunasta edycja tego konkursu.
O autorze
2 min czytania 2024-02-28

Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”. Od 19 do 23 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.

Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.

Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2023 (kolejność alfabetyczna).

Kategoria Agencje reklamowe:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Wojciech Borowski – group CEO McCann Poland
  • Michał Dunin – CEO, WebTalk
  • Bartek Gołębiowski – założyciel i managing partner GONG
  • Kuba Sagan – dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency
  • Igor Zajda – prezes zarządu Grupy Przestrzeń

Kategoria Agencje mediowe:

  • Adrian Kawecki – CEO, Mindshare Poland
  • Anna Podskarbi – new business and marketing director EssenceMediacom Poland
  • Michał Strzałkowski – business development director w MediaHub
  • Renata Wasiak-Sosnowska – COO w Havas Media Network Poland i CEO Havas Media
    Poland
  • Kamil Wiszowaty – prezes Group One Media

Kategoria Agencje PR:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
  • Łukasz Kowalski – zastępca dyrektora zarządzającego MSL
  • Anna Simon – CEO, Komunikacja Plus PR
  • Agata Zeman – dyrektorka zarządzająca 24/7Communication
  • Katarzyna Życińska – prezeska agencji 38 Content Communication

Kategoria Studia produkcyjne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Magda Betlejewska – founder i co-owner Moon Films
  • Michał Bisaga – producent zarządzający studia Filmokracja
  • Tomasz Dławichowski – partner i managing director w Timecode Film Production
  • Arleta Robinson – partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures
  • Jan Szczeniowski – producent i właściciel, Spokój Film

Kategoria Young:

  • Martyna Dałkowska – junior PR consultant, Big Picture
  • Pablo Dominguez Agregan – group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Magdalena Popielewicz-Kędzierawska – digital project manager w GroupM
  • Małgorzata Ścibiorek – head of cross team indaHash
  • Agata Wiśniewska – producentka, Moon Films

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali – 10 kwietnia — w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

***

Organizator: Press
Mecenas konkursu: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Żywiec
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, British American Tobacco, Cheese
Film, Studio Cocosound, Facetpo40.pl
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing