Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”. Od 19 do 23 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.
Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.
Zobacz również
Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2023 (kolejność alfabetyczna).
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – group CEO McCann Poland
- Michał Dunin – CEO, WebTalk
- Bartek Gołębiowski – założyciel i managing partner GONG
- Kuba Sagan – dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency
- Igor Zajda – prezes zarządu Grupy Przestrzeń
Kategoria Agencje mediowe:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Adrian Kawecki – CEO, Mindshare Poland
- Anna Podskarbi – new business and marketing director EssenceMediacom Poland
- Michał Strzałkowski – business development director w MediaHub
- Renata Wasiak-Sosnowska – COO w Havas Media Network Poland i CEO Havas Media
Poland - Kamil Wiszowaty – prezes Group One Media
Kategoria Agencje PR:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
- Łukasz Kowalski – zastępca dyrektora zarządzającego MSL
- Anna Simon – CEO, Komunikacja Plus PR
- Agata Zeman – dyrektorka zarządzająca 24/7Communication
- Katarzyna Życińska – prezeska agencji 38 Content Communication
Kategoria Studia produkcyjne:
- Magda Betlejewska – founder i co-owner Moon Films
- Michał Bisaga – producent zarządzający studia Filmokracja
- Tomasz Dławichowski – partner i managing director w Timecode Film Production
- Arleta Robinson – partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures
- Jan Szczeniowski – producent i właściciel, Spokój Film
Kategoria Young:
- Martyna Dałkowska – junior PR consultant, Big Picture
- Pablo Dominguez Agregan – group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
- Magdalena Popielewicz-Kędzierawska – digital project manager w GroupM
- Małgorzata Ścibiorek – head of cross team indaHash
- Agata Wiśniewska – producentka, Moon Films
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali – 10 kwietnia — w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
***
Organizator: Press
Mecenas konkursu: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Żywiec
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, British American Tobacco, Cheese
Film, Studio Cocosound, Facetpo40.pl
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing