TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Startuje najnowsza promocja konsumencka Lubelli – do wygrania unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami

Lubella to niekwestionowany ekspert i codzienna inspiracja dla amatorów, jak również koneserów sztuki kulinarnej. Marka proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony kod to dwie szanse na wygraną. W losowaniu dziennym można zdobyć unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami, a w losowaniu tygodniowym, uczestnicy promocji mają szansę wygrać profesjonalny kurs gotowania. Lubellowe fartuchy są nie tylko nagrodą w postaci oryginalnego gadżetu, ale także symbolem uznania dla naszych świadomych kucharzy, którzy zawsze wybierają najlepsze produkty. Wyróżnia je najwyższa jakość, nowoczesny wzór i pomysłowe hasła („Niezła Babka”, „Fajne Ciacho”, „Podgrzewam Atmosferę” i inne), dzięki którym czas spędzony na gotowaniu z pewnością będzie doskonałą zabawą. Dodatkowo, każdy laureat może sam wybrać hasło. Zwycięzców losowania tygodniowego Lubella zaprasza na specjalne warsztaty kulinarne. Zajęcia prowadzone przez renomowanych, profesjonalnych szefów kuchni z pewnością będą świetnym doświadczeniem i inspiracją dla własnych poszukiwań kulinarnych.

Wyjątkową promocję Lubelli wspiera najnowsza reklama marki. Charakterystyczne postaci występujące w filmie w zabawny sposób pokazują prawdziwą stronę gotowania. Spot puentują humorystyczne hasła na wyjątkowych fartuchach bohaterów.

Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD i You Tube.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie strony www: Grupa 3
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się