Piwna Akademia Książęcego to specjalistyczne warsztaty, z których do tej pory mogli korzystać jedynie pracownicy gastronomii podczas spotkań zamkniętych. Teraz marka postanowiła przenieść Piwną Akademię Książęcego do internetu by wiedza dostępna wyłącznie dla restauratorów trafiła do szerokiego grona konsumentów. Dzięki serii zdalnych, bezpłatnych warsztatów uczestnicy będą mogli dowiedzieć się o pochodzeniu wyjątkowego smaku piw, gatunkach oraz sposobie ich serwowania, a także łączeniu świata piwnych smaków z potrawami, czyli tzw. Foodpairingu.
Piwna Akademia Książęcego Online to dla nas bardzo ważny projekt, który w stu procentach realizuje misję marki. Chcemy być przewodnikiem w bardzo barwnym i wielowymiarowym świecie piwa. Dzięki współpracy z ekspertami i nowej formule Akademii możemy w ciekawy sposób mówić o świecie piwa, który wiemy, że pasjonuje naszych konsumentów, tak jak i nas. Nie mogę doczekać się premiery dzisiejszego odcinka i zapraszam wszystkich, którzy kochają piwo i dobrą kuchnię na 18.00 na nasze wydarzenie na Facebooku – mówi Maciej Kuś, Brand Manager marki Książęce.
Zobacz również
Seria Piwna Akademia Książęcego to 24 kilkuminutowe odcinki w formule wykładów znanej np. z cyklu MasterClass. Każdy z nich ma swój motyw przewodni, który rozwijany jest przez eksperta. Epizody o kulturze piwnej prowadzone są przez Michała Kopcia, a te o kulinariach prowadzi Jakub Wolski. Celem serii jest wprowadzenie widzów w świat nieoczywistych połączeń piwa i kulinariów, inspiracja i zachęcenie do eksperymentów.
Za koncept Piwnej Akademii Książecego Online odpowiada agencja Gong, zakupem mediów Zenith, a wsparciem PR Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Premiery nowych odcinków co środę na wydarzeniu zorganizowanym przez markę na Facebooku oraz na fanpejdżu Książecego.
Michał Kopeć – od 15 lat w branży piwnej oraz eventowej. Międzynarodowy sędzia piwny Beer Judge Certification Program. Sędzia Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych. Piwowar domowy. Birofil.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jakub Wolski – uczestnik VI edycji programu „Hell’s Kitchen”. Pomysłodawca i główny kucharz „Rock Food Truck” i „Soul Food Bistro”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapowiedź pierwszego odcinka serialu dostępna jest tutaj.