Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Startuje szósta edycja konkursu Papaya Young Directors

Startuje szósta edycja konkursu Papaya Young Directors, organizowanego przez dom produkcyjny Papaya Films. To jedyna taka inicjatywa w Europie, która umożliwia młodym twórcom wejście do branży filmowej i reklamowej.
O autorze
2 min czytania 2019-01-10

Warunkiem przystąpienia do konkursu Papaya Young Directors jest napisanie eksplikacji reżyserskiej w odpowiedzi na creative startery marek sponsorów. Uroczysta premiera filmów odbędzie się w czerwcu 2019 roku. Pula nagród tegorocznej edycji to ponad 100 000 zł. W szóstej edycji konkursu uczestnicy będą tworzyli filmy reklamowe dla dziewięciu marek w dwóch kategoriach. W głównej kategorii konkursu są to: Allegro, BGŻ BNP Paribas, Coca-Cola, Decathlon, Desperados, Durex, McDonald’s i Nationale Nederlanden. W nowej dla konkursu kategorii teledysk – Żywiec z projektem Męskie Granie. Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej, filmowej, muzycznej. W dwuetapowym jury zasiądzie kilkadziesiąt osób. Są to dyrektorzy kreatywni największych agencji oraz praktycy – reżyserzy, operatorzy, scenografowie, specjaliści w zakresie postprodukcji.

W ciągu roku Papaya Young Directors rozszerzyła także swoje działania edukacyjne. Start konkursu poprzedził szereg warsztatów „Jak napisać eksplikację?”, a także spotkań z przedstawicielami sponsorów o nazwie „Świat marki”. Zorganizowano również warsztaty w najważniejszych ośrodkach edukacji artystycznej w Polsce i za granicą, w tym w London Film School i Ravensbourne University London z udziałem reżyserów: Toby’ego Dye i Tomasa Jonsgårdena. Wszystkie te działania mają na celu wzmocnienie kompetencji potencjalnych uczestników konkursu. Oprócz warsztatów uruchomiony został projekt #PYDMASTERTAKLS – platforma wideo inspiracji z udziałem międzynarodowych autorytetów związanych ze sztuką, filmem i branżą reklamową. Rozmówcy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z początkującymi filmowcami.

– Zależy nam, aby z roku na rok poziom konkursowych scenariuszy wzrastał. Dlatego współpracujemy z najlepszymi szkołami filmowymi i artystycznymi nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Organizujemy otwarte spotkania, bezpłatne warsztaty. Zapraszamy wyjątkowych gości, inspirujemy, pokazujemy, że stworzenie filmu reklamowego, tak krótkiej formy, to wartościowe doświadczenie dla filmowca – dodaje Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

– Seria warsztatów „Jak napisać eksplikację” pokazała nam, jak wielu młodych ludzi podchodzi z pasją do filmu i reklamy oraz z jak różnych środowisk się wywodzą. Wśród uczestników zarówno warsztatów, jak i konkursu spotykamy choćby weterynarzy, biologów, fizyków, copywriterów, osoby z dyplomem i filmowców-samouków – wszystkich ich łączy kreatywność i zamiłowanie do medium, jakim jest video. Papaya Young Directors ma za zadanie pomóc w realizacji tej pasji. To wyjątkowy konkurs, w ramach którego uczestnicy muszą połączyć dwie umiejętności – opowiadania angażującej historii na papierze, a jednocześnie wykazania się zmysłem reżyserskimi, czyli przeniesieniem tej historii w umiejętny sposób na język filmu – opowiada Marta Frączek, członek kapituły konkursu, jurorka, associate creative director w Saatchi & Saatchi IS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie papayayoungdirectors.com oraz w mediach społecznościowych: www.facebook.com/papayayoungdirectors i www.instagram.com/papaya_young_directors

Słuchaj podcastu NowyMarketing