– Zarówno podczas pierwszej, jak i drugiej edycji naszego sportowego wyzwania mogliśmy podziwiać naprawdę wiele ciekawych i oryginalnych tras. Uczestnicy #RUNVIKINGS wykazali się ogromną kreatywnością oraz zaangażowaniem, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że akcję warto kontynuować. Startujemy więc z trzecim etapem konkursu i wierzymy, że i tym razem Vikingowie podejmą rzucone im wyzwanie. W końcu dbałość o zdrowie czy kondycję fizyczną, waleczna osobowość oraz zamiłowanie do dobrej zabawy to elementy, które doskonale wpisują się w ich charakter, a przy okazji dekalog wartości Mobile Vikings – mówi Bartek Grabowski, Head od New Business w Mobile Viking Polska.
Przypomnijmy zasady konkursu #RUNVIKINGS. Przed każdą z trzech tegorocznych edycji biegu Survival Race zostaje wyznaczone zadanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie z użyciem aplikacji rejestrującej przebieg trasy, np. z wykorzystaniem popularnego Endomondo. Po zakończonym treningu uczestnik powinien zrobić screen wybieganej trasy i zamieścić go na swoim profilu na portalu Instagram wraz z otagowaniem #RUNVIKINGS. Ciekawe zdjęcia z treningu, choć nie są elementem obowiązkowym konkursu, z pewnością będą mile widziane. Usportowieni Vikingowie na wykonanie każdego z zadań mają czas dokładnie określony przed każdym wyzwaniem. Po tym czasie jury wyłoni zwycięzcę. Przy ocenie pod uwagę będą brane – dokładność wybieganego kształtu, kreatywność i dystans. Podczas wszystkich trzech edycji do wygrania są 3 kamery sportowe Yi Action Camera, 24 darmowe vouchery na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiące za darmo w Mobile Vikings.
Zobacz również
Wyzwanie podczas trzeciego i ostatniego już w tym roku etapu #RUNVIKINGS w ramach przygotowań do poznańskiej edycji biegu Survival Race polega na wybieganiu facebookowego „Lajka” oraz zamieszczeniu na portalu Instagram wykonanego screena trasy z tagiem #RUNVIKINGS. Uczestnicy mają na to czas do 9 września.
Jak podjąć Vikingowe wyzwanie? Szczegóły w materiale video.
Więcej szczegółów na stronie konkursu www.runvikings.pl oraz w regulaminie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing