Tym razem twórca takich hitów jak „Giganci ze stali”, „Noc w muzeum” czy „Różowa pantera” przygotował komedię o dwóch bezrobotnych czterdziestolatkach, którzy nie mając zielonego pojęcia o nowych technologiach, postanawiają zawalczyć o pracę w największej firmie informatycznej na świecie – Google – zdominowanej przez młode pokolenie oraz internet. „Stażyści” to film dla wszystkich, którzy pomimo różnych życiowych trudności nie przekreślili swoich marzeń i ze wszystkich sił walczą o ich realizację. W rolę podstarzałych stażystów Google wcielą się Vince Vaughn i gwiazda filmu „O północy w Paryżu” Owen Wilson. Świat zaawansowanej technologii z dużą dozą hollywoodzkiego humoru – zapowiada się niezły galimatias.
Kampania reklamowa premiery filmu „Stażyści” obejmuje reklamy online w postaci banerów oraz wideo na portalach WP.pl oraz Filmweb, spoty telewizyjne wyświetlane w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych, a także regionalne działania OOH w Warszawskim metrze – 20 nośników citylight.
Zobacz również
Premierze filmu stażyści towarzyszy konkurs „Zostań Gwiazdą Stażystów” organizowana przez spółki będące w grupie Aegis Media. Nagrodą główną jest trzy miesięczny płatny staż w jednej ze spółek Aegis Media – dom mediowy Vizeum, iProspect oraz Hypermedia Isobar. Po ukończeniu stażu, stażysta zostanie poddany ocenie metodą 360 stopni jaką co roku przechodzą wszyscy pracownicy spółek i będzie miał szansę wygrać tablet iPad 32GB
Wystarczy odpowiedzieć na dziesięć otwartych pytań w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku by stanąć przed życiową szansą rozwoju kariery zawodowej w obszarach: kreacji, mediów, nowych technologii, strategii i badań. Konkurs „Zostań Gwiazdą Stażystów” potrwa od 19 czerwca do 2 lipca.
-Jesteśmy organizacją, która działa w obszarach mediów, kreacji, technologii, strategii i badań. Przekonaliśmy się, że ważnym wymiarem zarządzania zespołem jest wykorzystanie różnorodności jego poszczególnych osób. Pozytywnie wpływa to między innymi na satysfakcję zawodową, polepsza atmosferę i daje możliwości transferu wiedzy. Dlatego naszą ofertę kierujemy do osób o szerokich zainteresowaniach, które poszukują nowych możliwości rozwoju, są otwarte na niestandardowe działania, chcą się rozwijając i stale uczyć. Pytania, które znalazły się w aplikacji konkursowej, mają nam pomóc poznać bliżej ich wartości, motywacje, sposób myślenia, a nie tylko CV. – Komentuje Agata Kaczmarska, HR Director w Aegis Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing