Stefan Augustyn w lutym 2022 r. dołączył do zespołu Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i objął stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji.
W tym roku przypada 25-lecie funkcjonowania LSSE. To świetna okazja do nowego spojrzenia na komunikację oraz przede wszystkim pokazanie roli spółki w budowaniu gospodarczej przewagi regionu – miliardy od światowych koncernów na rozwój oraz tysiące nowych miejsc pracy. Komunikacyjnymi działaniami chcemy podkreślić ten potencjał. Cieszę się, że w nowym miejscu będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych, dobrych relacji z mediami, samorządem oraz biznesem, co przynosi konkretne rezultaty. Mam przekonanie, że wspólnie z moim zespołem sprawimy, że o spółce, fundacji oraz inwestorach będzie głośno – zapowiada Stefan Augustyn.
Zobacz również
Stefan Augustyn to ekspert z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży PR, gdzie wspiera działania komunikacyjne biznesu, organizacji i samorządów. Przez 10 lat spełniał się zawodowo jako dziennikarz w radiu, mediach elektronicznych i prasie (m.in. Słowo Polskie, Gazeta Wrocławska). Na stałe jednak związał się z branżą public relations pełniąc funkcję m.in. rzecznika prasowego Kongresu Regionów, Urzędu Miejskiego w Świdnicy czy Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, gdzie skutecznie dbał o PR i budowanie relacji z mediami. W 2020 r. objął stanowisko PR & Communications Managera oraz rzecznika prasowego w PayEye – polskim fintechu, który jako pierwszy na świecie komercyjnie wprowadził innowacyjną płatność okiem.
Na co dzień praktyk komunikacji, szkoleniowiec oraz wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Od kilku lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach