Stefan Augustyn nowym szefem marketingu i komunikacji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Stefan Augustyn w LSSE będzie odpowiadał za budowanie wizerunku spółki i należącej do niej fundacji oraz wsparcie działań komunikacyjnych firm i koncernów, które zainwestowały na terenie LSSE. Funkcję tę będzie łączył z kompetencjami rzecznika prasowego.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Stefan Augustyn w lutym 2022 r. dołączył do zespołu Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i objął stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji.

W tym roku przypada 25-lecie funkcjonowania LSSE. To świetna okazja do nowego spojrzenia na komunikację oraz przede wszystkim pokazanie roli spółki w budowaniu gospodarczej przewagi regionu – miliardy od światowych koncernów na rozwój oraz tysiące nowych miejsc pracy. Komunikacyjnymi działaniami chcemy podkreślić ten potencjał. Cieszę się, że w nowym miejscu będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych, dobrych relacji z mediami, samorządem oraz biznesem, co przynosi konkretne rezultaty. Mam przekonanie, że wspólnie z moim zespołem sprawimy, że o spółce, fundacji oraz inwestorach będzie głośno – zapowiada Stefan Augustyn.

Stefan Augustyn to ekspert z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży PR, gdzie wspiera działania komunikacyjne biznesu, organizacji i samorządów. Przez 10 lat spełniał się zawodowo jako dziennikarz w radiu, mediach elektronicznych i prasie (m.in. Słowo Polskie, Gazeta Wrocławska). Na stałe jednak związał się z branżą public relations pełniąc funkcję m.in. rzecznika prasowego Kongresu Regionów, Urzędu Miejskiego w Świdnicy czy Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, gdzie skutecznie dbał o PR i budowanie relacji z mediami. W 2020 r. objął stanowisko PR & Communications Managera oraz rzecznika prasowego w PayEye – polskim fintechu, który jako pierwszy na świecie komercyjnie wprowadził innowacyjną płatność okiem.

Na co dzień praktyk komunikacji, szkoleniowiec oraz wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Od kilku lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj