W ramach współpracy agencja odpowiadać będzie za realizację strategii komunikacji Steve Madden w Polsce, relacje z mediami i influencerami oraz współpracę z gwiazdami.
Z ramienia agencji działania dla marki koordynuje zespół Magdaleny Musiał złożony z Sandry Olechnowicz i Daniela Uzdowskiego.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pozostali klienci agencji PR Platinium Cast z sektora mody to marki: Sabrina Pilewicz, Marlu, Sylwia Majdan i Camaieu.
Strony nie zdradzają informacji na temat długości trwania umowy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]