„Stosunkowo najlepszy” – nowa kampania reklamowa marki Erotine

„Stosunkowo najlepszy” – pod tym hasłem rusza nowa, szeroko zakrojona kampania reklamowa Erotine.
O autorze
1 min czytania 2015-01-30

Przez miesiąc produkty marki będzie można zobaczyć na kilkuset wielkoformatowych billboardach, zlokalizowanych w kluczowych miejscach w miastach na terenie całego kraju. Kampanię billboardową uzupełnią nośniki typu citylight, zlokalizowane na przystankach MPK.

Erotine jest producentem suplementów diety, których zadaniem jest zwiększenie częstotliwości i jakości życia seksualnego. Występuje w dwóch wersjach: dla kobiet i mężczyzn, co umożliwia parom komplementarne stosowanie. Opracowana naukowo formuła opiera się na 100% naturalnym składzie, w tym m.in. na ziołach – naturalnych afrodyzjakach, witaminach i składnikach mineralnych. Marka pojawiła się na polskim rynku w 2014 i szybko zdobyła uznanie konsumentów. Jest laureatem tytułu Luksusowa Marka Roku 2014.

„Stosunkowo najlepszy” to największa jak do tej pory kampania reklamowa w historii marki Ma na celu uzupełnienie zaplanowanych wcześniej intensywnych aktywności promocyjnych marki, prowadzonych przede wszystkim w sferze on-line.

Dystrybutorem marki na terenie Polski jest Global Net. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Szczepański PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się