TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Strefa Golfa – hyperCREW dla Deutsche Bank

Hole in one to wprowadzenie piłki do dołka w jednym uderzeniu - prawdziwe marzenie wszystkich golfistów. Równie spektakularną zagrywką jest projekt Strefa Golfa stworzony przez Deutsche Bank PBC z myślą o Posiadaczach prestiżowych kart kredytowych Gold i Platinum oraz MasterCard Business.
O autorze
1 min czytania 2013-07-18

Dedykowany serwis łączący unikalne przywileje w jedną całość przygotowała dla Deutsche Bank agencja komunikacji interaktywnej hyperCREW.

Agencja opracowała koncepcję funkcjonalną i graficzną serwisu a następnie wdrożyła go we współpracy z Klientem. W ramach głównego serwisu Deutsche Bank powstała Strefa Golfa, platforma komunikacyjna oferująca Klientom Deutsche Bank szereg przywilejów, m.in. rabaty na polach golfowych w całej Polsce, członkostwo Premium w Play Golf Club na specjalnych warunkach oraz zaproszenia na turnieje.

– Strefa Golfa powstała w celu rozbudowy i uatrakcyjnienia oferty prestiżowych kart kredytowych. Deutsche Bank PBC od lat jest partnerem turniejów i eventów golfowych, dlatego też chcemy zarazić naszych Klientów pasją do tego sportu i zachęcić jak najwięcej osób do gry, a przynajmniej do spróbowania swoich sił – powiedziała Katarzyna Falkiewicz, Główny Specjalista w Biurze Komunikacji Internetowej i eCommerce Deutsche Bank PBC.

Strefa Golfa to jeden z elementów stałej współpracy między Deutsche Bank PBC i hyperCREW. Od sześciu lat agencja realizuje dla Banku działania online wspierające sprzedaż (przygotowanie kampanii sprzedażowych, landing pages, serwisy produktowe).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj