Strefa Golfa – hyperCREW dla Deutsche Bank

Hole in one to wprowadzenie piłki do dołka w jednym uderzeniu - prawdziwe marzenie wszystkich golfistów. Równie spektakularną zagrywką jest projekt Strefa Golfa stworzony przez Deutsche Bank PBC z myślą o Posiadaczach prestiżowych kart kredytowych Gold i Platinum oraz MasterCard Business.
O autorze
1 min czytania 2013-07-18

Dedykowany serwis łączący unikalne przywileje w jedną całość przygotowała dla Deutsche Bank agencja komunikacji interaktywnej hyperCREW.

Agencja opracowała koncepcję funkcjonalną i graficzną serwisu a następnie wdrożyła go we współpracy z Klientem. W ramach głównego serwisu Deutsche Bank powstała Strefa Golfa, platforma komunikacyjna oferująca Klientom Deutsche Bank szereg przywilejów, m.in. rabaty na polach golfowych w całej Polsce, członkostwo Premium w Play Golf Club na specjalnych warunkach oraz zaproszenia na turnieje.

– Strefa Golfa powstała w celu rozbudowy i uatrakcyjnienia oferty prestiżowych kart kredytowych. Deutsche Bank PBC od lat jest partnerem turniejów i eventów golfowych, dlatego też chcemy zarazić naszych Klientów pasją do tego sportu i zachęcić jak najwięcej osób do gry, a przynajmniej do spróbowania swoich sił – powiedziała Katarzyna Falkiewicz, Główny Specjalista w Biurze Komunikacji Internetowej i eCommerce Deutsche Bank PBC.

Strefa Golfa to jeden z elementów stałej współpracy między Deutsche Bank PBC i hyperCREW. Od sześciu lat agencja realizuje dla Banku działania online wspierające sprzedaż (przygotowanie kampanii sprzedażowych, landing pages, serwisy produktowe).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj