TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Strefa Wear_Fair marki 4F w Galerii Młociny

W Galerii Młociny powstała jedna z kilku stref Wear_Fair marki 4F. W ramach inicjatywy klienci centrum handlowego otrzymali możliwość oddania do ponownego użytku niechcianych ubrań, zamykając tym samym drugi obieg.
O autorze
1 min czytania 2022-01-21

Marka 4F w nowym roku wystartowała z projektem 4FChange, w ramach którego podjęła szereg działań mających na celu ochronę środowiska. Firma aktywnie edukuje swoich klientów na temat wpływu branży odzieżowej na planetę. W ramach inicjatywy stworzono m.in. cyrkularne strefy Wear_Fair, w których klienci mają możliwość oddania niechcianych ubrań, a także zakupienia produktów oznaczonych metką Wear_Fair – zebranych, odnowionych, a następnie wprowadzonych do ponownego użytku zgodnie z ideą Zero Waste. W styczniu 4F wystartuje także z wypożyczalnią on-line strojów narciarskich, które po sezonie zyskają drugie życie i zostaną wprowadzone do sprzedaży w ramach programu Wear_Fair. Jedna ze stref marki znajduje się w Galerii Młociny, a obiekt znany z angażowania się w liczne inicjatywy społeczne zachęca klientów do odwiedzin lokalu najemcy i oddawania niechcianej odzieży oraz kupowana ubrań z drugiego obiegu.

 Odwiedzający Galerię Młociny znajdą w strefie Wear_Fair marki 4F również produkty oznaczone metką Wear_Fair, które firma zebrała, wyczyściła, a następnie odnowiła, wprowadzając ponownie do sprzedaży.

Cieszymy się, że strefa Wear_Fair marki 4F znalazła się właśnie w naszym centrum handlowym. Bardzo cenimy zaangażowanie naszych najemców w kwestie związane z ochroną środowiska. Z dumą poinformowaliśmy, że jesteśmy pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym klienci znajdą m.in. second-hand, a tematyka ekologii pozostaje nam bliska od początku istnienia. Serdecznie zachęcamy klientów od odwiedzin salonu marki 4F, a także pozostałych najemców do wdrażania tak istotnych dla społeczeństwa inicjatyw – mówi Emilia Zyskowska z działu marketingu Galerii Młociny.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj