To już druga kampania informacyjna STS prowadzona z wykorzystaniem telewizji,poprzednia dotyczyła sponsoringu strategicznego drużyny KKS Lech Poznań.
STS wspiera polską piłkę nożną jako oficjalny partner reprezentacji Polskiod sierpnia 2014 roku.Warunki współpracy zakładają m.in. użycie logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych oraz informowanie o sponsorowaniu w mediach.Mecze kwalifikacyjne do UEFA EURO 2016™ zostały wybrane na start kampanii.
Zobacz również
Pierwsza emisja spotu w telewizji będzie miała miejsce przed meczem reprezentacji Polski z Gibraltarem, 7 września. Spot zobaczymy również przy kolejnych meczach kadry w tym roku: Polska-Niemcy (11 października) oraz Polska-Szkocja (14 października). Materiał będzie także emitowany przy innych transmisjach sportowych wydarzeń na żywo we wrześniu i w październiku. Kampanii telewizyjnej na kanałach Telewizji Polskiej, grupy TVN Media oraz Polsat Media towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale.
Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest jedynym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.
Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot stworzyła agencja Lunar Six.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing