Stuff Monster: IKEA przekonuje, że warto wykorzystywać używane meble zamiast kupować nowe

Stuff Monster: IKEA przekonuje, że warto wykorzystywać używane meble zamiast kupować nowe
Kanadyjski oddział IKEA stworzył nietypowy spot zatytułowany „Stuff Monster”, w którym przekonuje, że warto wykorzystywać używane meble, zamiast kupować nowe.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Nowy spot kanadyjskiego oddziału marki IKEA jest kontynuacją kampanii z 2018 roku, zatytułowanej „Lamp 2”, w której to brand przekonywał, że nawet jeśli dany przedmiot nie jest nam już potrzebny, może on znaleźć nowy dom u innej osoby. 

W przypadku nowego spotu przesłanie pozostaje to samo, lecz tym razem IKEA przekonuje też, że używane meble są równie dobre, co te nowe, a istotną kwestią w tym przypadku jest fakt, że stare przedmioty nie trafiają na śmietnik, tylko cały czas pozostają w obiegu. 

Bohaterem spotu zatytułowanego „Stuff Monster” jest ogromny potwór, składający się ze starych mebli. Spacerując po okolicy w pewnym mieście, co jakiś czas zostawia poszczególne produkty na ulicy, dzięki czemu mogą one znaleźć drugi dom u mieszkańców.  

Za realizację odpowiada agencja Rethink.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

IKEA już niejednokrotnie udowodniła, że nie jest obojętna na wszechobecne globalne ocieplenie. W eksperymencie przeprowadzonym w jednym ze swoich sklepów pokazała, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatu, jeśli nie podejmiemy żadnych działań zapobiegawczych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Brytyjski oddział marki IKEA zaprezentował nową, całkowicie darmową, ekologiczną kolekcję zatytułowaną Lagom, za pomocą której brand chce zachęcić swoich klientów do upcyklingu.

PS3

Niemiecki oddział marki IKEA aktualnie wdraża nowy program „Druga szansa”, w ramach którego będzie odkupywać od klientów nieużywane już przez nich meble, by ponownie wystawić je u siebie na sprzedaż.